نسخه چاپی

جلسه‌مجلس با‌وزیركار درباره سرنوشت‌مرتضوی

عکس خبري -جلسه‌مجلس با‌وزيرکار درباره سرنوشت‌مرتضوي

سخنگوی كمیسیون اجتماعی مجلس از جلسه روز یكشنبه این كمیسیون با وزیر كار خبر داد و گفت: در این جلسه موضوع استعفای مرتضوی از ریاست سازمان تامین اجتماعی پیگیری می شود.

به گزارش نما، سید جواد زمانی در گفتگو با مهر، با اعلام این خبر اظهارداشت: یکی از برنامه های کاری کمیسیون اجتماعی ارتباط با وزیران مرتبط با کار وفعالیت کمیسیون است به همین جهت یکشنبه این هفته اعضای کمیسیون جلسه ای مشترک با شیخ الاسلامی وزیر کار دارند.

وی ادامه داد: در جلسه با وزیر کار علاوه بر صبحت بر سر مسائل بودجه ای و پیشنهادات ارائه شده، درخصوص موضوع انتصاب مرتضوی و استعفای وی هم گفتگو خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: پس از مطرح شدن استعفای مرتضوی، طرح استیضاح وزیر کار به دلیل انتصاب مرتضوی، که عده ای از نمایندگان پیگیر آن بودند، از دستور کار مجلس خارج شد اما در هفته گذشته اخبار مختلفی درباره این موضوع منتشر شده و ما همچنان نمی دانیم آقای مرتضوی سر کار حاضر شده یا نه، به همین دلیل تصمیم بر این شد که به صورت مستقیم با وزیر کار صحبت کنیم و از زبان خود او ماجرا را بشنویم و البته نظرات وزیر را هم جویا شویم و صحبت های او را بشنویم.

نشست مشترک اعضاء کمیسیون اجتماعی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران وی در محل وزارتخانه برنامه این کمیسیون در روز یکشنبه از ساعت 12 تا 16 است.

بررسی طرح جواز عضویت بازنشستگان در فدراسیون ها و هیات های علمی ورزشی کمیته ملی المپیک ، بررسی مسائل و مشکلات استخدامی مربیان بهداشت مدارس و دعوت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوال مشترک آقایان قاضی پور، محجوب و پزشکیان نمایندگان ارومیه ، تهران و تبریز، از برنامه های کمیسیون اجتماعی در روز سه شنبه جاری است.

۱۳۹۱/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...