نسخه چاپی

سریال زندگینامه شهید ستاری ساخته می‌شود‌

عکس خبري -سريال زندگينامه شهيد ستاري ساخته مي‌شود‌

مدیر روابط عمومی سریال زندگینامه سرلشكر شهید ستاری از ساخت این سریال در آینده‌ای نزدیك خبر داد.


به گزارش نما، فرامرز ویانی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در جنوب استان تهران از ساخت این سریال در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: سریال مستند داستانی «براوج سپهر» بر اساس زندگینامه سرلشکر شهید ستاری است.

مدیر روابط عمومی سریال مستند داستانی بر اوج سپهر اظهار داشت: سریال مذکور برای پخش از رسانه ملی و با همکاری و مشارکت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به انجام می‌رسد و هم‌اکنون در مرحله اولیه مورد اقبال سازمان‌ها و شخصیت‌های برجسته مذهبی، ملی و نظامی قرار گرفته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سرلشکر شهید منصور ستاری، در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۲۷ در روستای ولی‌آباد قرچک ورامین در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد و با شروع جنگ تحمیلی این شهید که از ۹ سالگی پدر خود را از دست داده بود، دانشگاه و خانواده را رها کرد و وارد جبهه شد و از ایران اسلامی دفاع کرد.

شهادت حاصل یک حادثه نیست

محمودرضا عباسی مستند‌ساز این طرح نیز در گفت‌گو با فارس اظهار داشت: شهادت حاصل یک حادثه نیست. در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ ولایت و شهادت با استعانت از درگاه خداوند عزوجل و تحت توجهات و عنایت حضرت ولی عصر (روحی فداه) و استمداد از ارواح پاک شهیدان برآن شدیم زندگینامه پربرکت شهید والا مقام سرلشکر شهید ستاری، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در قالب مجموعه سریال مستند داستانی بانام اولیه براوج سپهر تهیه و تولید کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: مراحل مقدماتی تحقیقی، پژوهش و تنظیم فیلمنامه آغاز و امیدواریم در معرفی قهرمان ملی و دینی سرزمین سربلندمان ایران موفق باشیم.



۱۳۹۱/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...