نسخه چاپی

روحانی و احمدی نژاد یكدیگر را در مناظره تحمل نخواهند كرد

یك عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاكید بر اینكه آقای روحانی و احمدی‌نژاد قطعا تحمل یكدیگر را در زمان برگزاری مناظره نخواهند داشت گفت: این مساله می‌تواند باعث ایجاد شكاف و دو دستگی بین مردم شود.

به گزارش نما؛ اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی افکارنیوز با اشاره به دعوت احمدی‌نژاد از رئیس دولت یازدهم برای حضور در مناظره گفت: آقای روحانی اشتباه کرد که به جای ارائه گزارش از اقداماتش به مردم به نکاتی درباره دولت نهم و دهم اشاره کرد.

وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد هم روی همین حساب موضوع پاسخگویی را مطرح کرد یادآور شد: بطور کلی اصل مناظره در شرایط فعلی اقدام خوبی به نظر نمی‌رسد چراکه اگر قرار باشد مناظره برگزار شود قطعا یکدیگر را تحمل نخواهند کرد و این مساله باعث ایجاد دو دستگی بین مردم خواهد شد و در این مقطع زمانی به جای اینکه وحدت بین ملت ایجاد شود شکاف ایجاد خواهد شد.

کوثری ادامه داد: البته اگر واقعا بتوانند یکدیگر را تحمل کنند و راهکارهای پیشنهادی را ارائه دهند که به نفع مردم باشد و مردم این مناظره را یک اموزش برای خود بدانند و یا از آن درسی بگیرند این می‌تواند مفید و موثر باشد اما تا حالا دیده شده که تحمل‌ها پایین است و شرایط به گونه‌ای نیست که بتوانند در کنار یکدیگر با آمار و ارقام صحبت کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برگزاری این مناظره به نوع برخورد دو طرف بستگی دارد اظهار داشت: با توجه به اینکه من می‌دانم طرفین تحمل نخواهند داشت نتیجه به گونه‌ای خواهد شد که به جای موثر بودن نکات منفی بیشتر در آن پدیدار می‌شود.

۱۳۹۲/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...