نسخه چاپی

منابع تركیه ای:

۴۷ گروه تروریستی وابسته به القاعده در سوریه حضور دارند

عکس خبري -?? گروه تروريستي وابسته به القاعده در سوريه حضور دارند

منابع تركیه ای با اشاره به حضور ده ها گروه تروریستی وابسته به القاعده در سوریه خطرناكترین آنها را گروه داعش و جبهه النصره دانست.

به گزارش گروه نما؛ به نقل از روزنامه الوطن، منابع وابسته به دستگاه اطلاعاتی ترکیه اعلام کردند: 47 گروه تروریستی مسلح در سوریه با عناوین و نام های مختلف وابسته به القاعده می جنگند که خطرناکترین آنها جبهه النصره و دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش هستند.


این منابع از تدابیر امنیتی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی ترکیه در شهرهای مختلف این کشور به منظور مقابله با حوادث تروریستی احتمالی خبر دادند.


از سوی دیگر روزنامه گاردین انگلیس اعلام کرد: دستگاه های امنیتی سعودی به بازداشت شدگان القاعده پیشنهاد آزادی در ازای جنگ در سوریه  و لبنان را داده است.


این رسانه از تلاش سعودی ها برای ائتلاف بندی جدید با اسرائیل،امارات و اردن خبر داد.


این در حالی است که گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام از محاصره مناطق واقع تحت سیطره کمیته های حمایت مردمی در عفرین و عین العرب در حومه شمالی حلب خبر داد.


این گروه تروریستی در صفحه فیس بوک خود از ممنوعیت ورود مواد غذایی،تجاری،سوخت و دارو به مناطق تحت سیطره احزاب کردی در حلب خبر داد و اعلام کرد: کسانی که این محاصره را نقض کنند مجازات خواهند شد.

۱۳۹۲/۹/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...