نسخه چاپی

رضایت قوچان‌نژاد از قرعه ایران

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره گروه ایران در جام جهانی 2014 برزیل اظهار کرد: ما قبل از قرعه‌کشی می‌دانستیم که حداقل با یک تیم خوب رو در رو می‌شویم. من خودم از گروه خیلی راضی هستم. آرژانتین که نیازی به تعریف ندارد، بوسنی و نیجریه هم واقعا شانس دارند، اما ما کمتر از این دو تیم نیستیم.

او ادامه داد: همه چیز در فوتبال امکان پذیر است. من به این گروه خیلی خوشبینم. هدف ما این است حالا که به جام جهانی رسیده‌ایم به مرحله بعد هم صعود کنیم و قدرت خودمان را به همه نشان دهیم. این برای خودمان هم خیلی خوب است. در بازی‌های قبلی خوب بودیم و باید این روند را حفظ کنیم. پنج – شش ماه تا جام جهانی بیشتر باقی نمانده است، اما این زمان زود می‌گذرد و باید خود را آماده کنیم.

قوچان نژاد درباره آخرین وضعیت خود در باشگاه استاندارد لیژ، گفت: من در همان اواخر ماه آگوست می خواستم از این تیم بروم که مسئولان تیم اجازه ندادند و تا الان که ماه دسامبر است به آنها احترام گذاشتم و ماندم، اما الان شرایطم به جایی رسیده که می‌خواهم به تیمی بروم بازی کنم. در حال حاضر با مدیر برنامه‌هایم هر روز صحبت می‌کنم تا ببینم به چه تیمی می‌توانم بروم.

او که با برنامه «90» صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که از چه تیم‌هایی پیشنهاد دارد؟ گفت: من از چند کشور پیشنهاد دارم، اما اجازه ندارم اسم آنها را بگویم. خوشبختانه از باشگاه اجازه گرفته‌ام و در نیم فصل به تیم دیگری می روم. باید ببینم چه می‌شود. خودم دوست دارم که همیشه در شرایط بازی باشم. با این حال وضعیت برای من فعلا این گونه است. دوست دارم در کشوری غیر از بلژیک بازی کنم. سه سال اینجا بودم و فکر می‌کنم این زمان برای حضور در فوتبال بلژیک کافی است. نمی‌دانم از تیم‌های آلمانی پیشنهاد دارم یا نه، اما می‌خواهم جایی بروم که بازی کنم و بتوانم گل بزنم.

مهاجم استاندارد لیژ در پایان گفت: امیدوارم ایران بتواند برای جام جهانی خوب آماده شود و با بازیکنان یک کار قشنگ در جام جهانی انجام دهیم.

۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...