نسخه چاپی

برگزاری كنفرانس علمی فرماندهی و كنترل ایران با حضور وزیر دفاع

عکس خبري -برگزاري کنفرانس علمي فرماندهي و کنترل ايران با حضور وزير دفاع

هفتمین كنفرانس علمی فرماندهی و كنترل ایران درخصوص دستاوردها و چالش های بكارگیری سامانه های فرماندهی و كنترل در نیروهای مسلح در دانشگاه امام حسین (ع ) آغاز بكار كرد.

به گزارش نما؛  هفتمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران درخصوص دستاوردها و چالش های بکارگیری سامانه های فرماندهی و کنترل در نیروهای مسلح در دانشگاه امام حسین (ع ) آغاز بکار کرد. معرفی مقالات ارائه شده و نشست تخصصی درباره دستاوردها و چالش های بکارگیری سامانه های فرماندهی و کنترل در نیروهای مسلح از برنامه های نخستین روز این کنفرانس دوروزه است.
امروز سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه، سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دکتر حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) به بحث های تخصصی درباره فرماندهی و کنترل می پردازند.
بحث و تبادل نظر درباره مفاهیم پایه ای و راهبردی و توسعه علمی در حوزه فرماندهی و کنترل ، فرماندهی و کنترل در حوزه دفاع و امنیت، توسعه فناوری در حوزه فرماندهی و کنترل ، امنیت و پایداری در سامانه فرماندهی و کنترل ، معماری، مدل سازی و شبیه سازی در فرماندهی و کنترل ، فرماندهی و کنترل در آموزه های دینی و مباحث حقوقی و مقرراتی و فرماندهی و کنترل از اهداف برگزاری این کنفرانس تخصصی است.

۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...