نسخه چاپی

Depor:نكونام ستاره ایران در جام جهانی 2014

سایت DEPOR اسپانیا در گزارشی از گروه F جام جهانی 2014 جواد نكونام را ستاره ایران در جام جهانی 2014 توصیف كرد.

به گزارش نما، آرژانتین مدعی قهرمانی جام جهانی 2014 برزیل در گروه F مسابقات با تیم‌های ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه شده است.

سایت DEPOR اسپانیا در گزارشی به بررسی این گروه در جام جهانی پرداخت و شانس صعود آرژانتین و نیجریه را بالا دانست و از جواد نکونام به عنوان ستاره تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل خبر داد.

1- آرژانتین

آرژانتین، تیمی است که در جام جهانی 2014 برزیل در گروه بسیار آسانی قرار گرفته و از شانس زیادی برای صعود از مرحله گروهی برخوردار است.

ستاره تیم ملی آرژانتین لیونل مسی است که آرژانتینی‌ها امیدوارند که با کمک او سومین قهرمانی‌شان را در جام جهانی کسب کنند.

تقابل آرژانتین و نیجریه در جام جهانی یکی از دیدارهای تکراری جام جهانی محسوب می‌شود. آنها پیش از این در جام‌های جهانی 1994، 2002 و 2010 هم بازی کرده بود.

2- بوسنی

بوسنی و هرزگوین اولین حضورش را در جام جهانی 2014 برزیل تجربه خواهد کرد. ستاره آنها ادین ژکو است که با گل‌هایش باعث شد بوسنی به عنوان تیم نخست و بالاتر از یونان مسافر برزیل شود. آنها امیدوار هستند تا بتوانند به عنوان تیم دوم از این گروه به دور دوم صعود کنند.

3- ایران

تیم ملی فوتبال ایران پس از جام جهانی 1978 ، 1998 و 2006 چهارمین حضورش را در جام جهانی قطعی کرد. در تیمی که ستاره زیادی ندارد، جواد نکونام، ستاره کارلوس کی‌روش محسوب می‌شود. سرمربی تیم ملی ایران پیش از این هدایت رئال مادرید را بر عهده داشته است.

4- نیجریه

قهرمان قاره آفریقا توانست با برتری برابر اتیوپی به جام جهانی 2014 برزیل راه یابد. آنها تیمی فیزیکی و قدرتمند هستند که ستاره آنها یان اوبی‌میکل محسوب می‌شود که در تیم چلسی بازی می‌کند.

۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...