نسخه چاپی

تشریح محورهای هفتمین كنفرانس علمی فرماندهی و كنترل ایران

دبیر هفتمین كنفرانس فرماندهی و كنترل ایران گفت: محورهای مختلف معماری، مدل سازی، شبیه سازی، فناوری، مفاهیم پایه و راهبردی، امنیت و پایداری، فرهنگ سازی و مباحث حقوقی و علوم انسانی در فرماندهی و كنترل از جمله محورهای این كنفرانس است.

به گزارش نما؛ احمدرضا امین دبیر هفتمین کنفرانس فرماندهی و کنترل ایران که در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: انجمن دفاعی فرماندهی و کنترل ایران در سال 82 تشکیل شده و دوره‌های قبلی این کنفرانس در دانشگاه‌های مالک اشتر صنعتی شریف‌، تهران و شهید بهشتی برگزار شده است.

وی افزود: کمیته‌های علمی، اجرایی، هماهنگی با بخش‌های دفاعی، نشست علمی در صدا و سیما و همکاری صنعت و دولت از جمله برنامه‌های این کنفرانس بوده است.

امین تصریح کرد: از 265 مقاله علمی که برای داوری تایید شده‌اند پس از داوری توسط کمیته علمی تعداد 70 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و 72 مقاله به صورت پوستر انتخاب شده‌اند که در محورهای مختلف فناوری، معماری، مدل سازی، شبیه سازی، مفاهیم پایه و راهبردی، امنیت و پایداری، فرهنگ سازی، مباحث حقوقی و علوم انسانی در فرماندهی و کنترل هستند.

دبیر هفتمین کنفرانس فرماندهی و کنترل ایران با اشاره به این که کارگاه‌های آموزشی با 20 عنوان و حضور 427 نفر در این کنفرانس برگزار می‌شود گفت: چالش‌ها و راهکارهای توسعه فرماندهی و کنترل و 5 نشست تخصصی با عناوین دستاوردها و چالش‌های به کارگیری سامانه‌های فرماندهی و کنترل در نیروهای مسلح، نقش سامانه‌های فرماندهی و کنترل در امور غیرنظامی کشور، تبیین مفاهیم و رویکردهای توسعه در حوزه فرماندهی و کنترل، دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های فناور حوزه‌های فرماندهی و کنترل و تاثیرات متقابل حوزه‌های علوم انسانی- اسلامی و چالش‌ها و راهکارهای توسعه فرماندهی و کنترل فناوری در فرماندهی و کنترل در این کنفرانس از جمله موارد مطرح است.

امین خاطر نشان کرد: نمایشگاه‌های جانبی از سوی نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، ناجا و شرکت‌های فناور در این کنفرانس برگزار می‌شود.


۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...