نسخه چاپی

آقای روحانی! به این قشر هم سر بزنید‬

در همین جا به آقای روحانی رئیس‌جمهور محترم كشورمان اطلاع می‌دهیم آزادگان عزیز ایران اسلامی یكی از اركان انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت هستند. ما در شرایط حساس امروز، بیش از همه به آنان و فرهنگ آنان نیازمندیم.

به گزارش نما؛ به نقل از سایت جامع آزادگان، در یک چشم به هم زدن، بیش از صد روز از دولت آقای حسن روحانی گذشت. مثل باد. اتفاقات زیادی در این بین افتاد که به همان اندازه کارهایی که دولت و طرفدارانش بر آن تاکید دارند، به همان اندازه – کمی بیشتر یا کمی کمتر- انتقاداتی هم با خود به همراه داشته است.
هفتمین رئیس جمهور ما زمانی جزو فعال ترین و در جریان ترین عناصر جنگ هشت ساله با رژیم بعث عراق بود و در قامت یک تصمیم گیر، کارهای زیادی کرده بود که میزان تاثیرگذاری آن را تاریخ نشان خواهد داد. این موضوع خوشحالمان می کند که به هر حال رئیس جمهورمان کسی است که از نزدیک بوی باروت را استشمام کرده است و نیک می داند که خون دل‌ها خورده ایم تا ناموس این سرزمین همچنان حفظ شود. یکی از حرکت های خوبی که ایشان طی این صد روز انجام داد، دیدار با خانواده معظم شهدا و عیادت از جانبازان دوران دفاع مقدس است. در این وانفسایی مشغله‌های فراوانی که دولت یازدهم در جابه جایی قدرت برای خود ایجاد و آش را آنقدر شور کرده که صدای بزرگان نظام را هم درآورده است، گنجاندن چنان برنامه ای در فهرست بلندبالای کارهای رئیس جمهور محترم، جای خوشبختی دارد. در همین جا ابراز امیدواری می کنیم که این حرکت اولا خالصانه باشد و دوما ادامه دار.
اما نکته این یادداشت، کنایه زنی یا تعریف و تمجید نیست، بلکه یادآوری نکته ای است که متاسفانه اغلب ما؛ از مسوولان و دست اندرکاران گرفته تا مردم فهیم ما، از کنار آن به راحتی گذر کرده ایم و ناخواسته آفتاب را به انکار نشسته ایم. «آزادگان» انسان های درخشانی هستند که نه تنها برای یافتن قدر و قیمت والای آنان تلاشی نکرده ایم بلکه نسبت به آنان بی توجه بوده ایم. این عزیزان، یکی از ارکان هشت سال دفاع مقدس و نشان درخشان مقاومت ایران اسلامی هستند. چه کسی می تواند این همه عظمت را انکار کند؟ متاسفانه ما ناخواسته تلاش کرده ایم که این بزرگی ها دیده نشوند بنابراین یاد و جایگاه آزادگان را به جاده خاکی انکار برده ایم.
از مناسبت های ویژه ای همچون هفته دفاع مقدس گرفته تا دهه فجر و مناسبت های کوچک تر، ما از همه شهدا و رزمندگان و ایثارگران و جانبازان یاد می کنیم اما زبانمان به یاد کردن از رشادت های آزادگان نمی چرخد. مگر نه این است که آنان نخستین سفرای ما برای صدور سرفرازانه انقلاب اسلامی ایران بودند؟ آنان توانستند در خاک دشمن و در چنگال نامحترم ترین گروه منطقه (بعث عراق) سینه ستبر کنند و رشادت فرزند انقلاب ۵۷ را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند. آیا چنین حماسه آفرینی هایی لایق نادیده گرفتن است؟
در همین جا به آقای روحانی رئیس جمهور محترم کشورمان اطلاع می دهیم که آزادگان عزیز ایرانی اسلامی یکی از ارکان انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت هستند. ما در شرایط حساس امروز، بیش از همه به آنان و فرهنگ آنان نیازمندیم. بنابراین بد نیست که در میان فهرست بلندبالای کارهای روزمره و هفتگی و ماهانه تان، برای یک بار هم که شده، دیدار با آزادگان؛ گوهران درخشان انقلاب، سری بزنید. پشیمان نخواهید شد.

۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...