نسخه چاپی

حاشیه‌های حضور ابتكار در خواجه‌نصیر

عکس خبري -حاشيه‌هاي حضور ابتکار در خواجه‌نصير

مراسم روز دانشجو در دانشگاه خواجه‌ نصیر الدین طوسی با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

به گزارش نما؛ مراسمی که به مناسبت هفته دانشجو در دانشگاه خواجه نصیر برگزار شد، با حاشیه‌هایی همراه بود.
معصومه ابتکار که برای سخنرانی در این مراسم دعوت شده بود، در میان سخنان خود دانشجویان را بارها به آرامش دعوت می‌کرد و از آنان خواست که بلوغ رفتاری خود را با پذیرش عقیده مخالف خود نشان دهند.
این برنامه که با حضور همه طیف‌های دانشجویی برگزار شده بود، با تقابل شعارهای آنان همراه بود، و شعار «آمریکا اصلاحات پیوندتان مبارک » از سویی و شعار «کیهان اسرائیل پیوندتان مبارک» از سمت دیگر سالن شنیده می‌شد.
سخنرانی ابتکار بیش از آنکه به سخن گفتن برای دانشجویان اختصاص یابد، بیشتر به سکوت در مقابل شعار های دانشجویان گذشت تا جایی که ابتکار از دانشجویان خواست که قدری سکوت کنند تا او بتواند با تمرکز به سوالات انان پاسخ بگوید اما دانشجویان که گویا به شعار دادن و کف وسوت زدن بیشتر از شنیدن سخنان خانم ابتکار علاقه داشتند، توجهی به سخنان او نکردند، این امر تاجایی ادامه یافت که یکی از مسئولان دانشگاه بر روی سن رفت و از آنان خواست که آرامش سالن را برهم نزنند.
ابتکار در بخشی از سخنان خود به اقدامات دستگاه دیپلماسی اشاره کرد که این سخنان با واکنش دانشجویان همراه شد و همه دانشجویان یکصدا شعار انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست را سر دادند.ابتکار در واکنش به شعر دانشجویان گفت که درست که انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست، معیشت مردم نیز حق مسلم ماست.دانشجویان اما در پاسخ خواستار هوای سالم تر شدند که رییس سازمان محیط زیست اعلام کرد هوای سالم نیز حق مسلم مردم است.
در دیگر حواشی برنامه مطالبه دانشجویان درباره هوای سالم و کاهش آلودگی هوا بود که شاید خواسته زیادی نبود چرا که رییس سازمان محیط زیست نیز در سخنانش دچار فراموشی شد و بخشی از سخان خود را که این امر بی‌ارتباط با تاثیر آلاینده‌ها بر حافظه نیست فراموش کرد.
ابتکار در سخنان خود به مناظره احمدی‌نژاد و روحانی اشاره کرد و گفت اگر دو طرف به راستگویی پایبند نباشند مناظره چه معنایی دارد که دانشجویان در پاسخ به این حرف او یکصدا نام الهه راستگو را فریازد زدند در حالیکه ابتکار قصد داشت از پاسخگویی به اقدامات اصلاح‌طلبان درباره الهه راستگو طفره برود، تنها به اینکه در اینجا کاری با شخصیت‌ها نباید داشته باشیم بسنده کرد.

۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...