نسخه چاپی

جامعه مدرسین تكذیب كرد

عکس خبري -جامعه مدرسين تكذيب كرد

دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای درج هرگونه خبر در ارتباط با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تنها با هماهنگی و نامه رسمی دفتر جامعه مدرسین قابل انتشار دانست.

به گزارش نما به نقل از رسا، دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتشار اطلاعیه‌ای آورده است: «به اطلاع می‌رساند از این تاریخ به بعد درج هرگونه خبری در ارتباط با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فقط با هماهنگی و نامه رسمی دفتر جامعه مدرسین قابل انتشار می‌باشد.

لازم به ذکر است ضمناً خبر درج شده در پایان خبر معرفی اعضاء جدید هیات رئیسه جامعه مدرسین به نقل از بعضی خبرگزاری‌ها صحت نداشته و تکذیب می‌گردد.
علی ابراهیمی
مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم»

گفتنی است هیات رییسه جدید جامعه مدرسین در انتخابات روز جمعه اول اردیبهشت ماه تعیین شدند.
بر اساس اطلاعیه جامعه مدرسین حضرات آیات و حجج اسلام و المسلمین محمد یزدی، مرتضی مقتدایی، محمد مومن، ابوالقاسم وافی، سید هاشم حسینی بوشهری و محمود عبدالهی به عنوان هیات رییسه جدید برای دو سال آینده انتخاب و از تاریخ دوم اردیبهشت رسما شروع به کار کردند.

لازم به ذکر است برخی از خبرگزاری ها روز گذشته در پی انتشار خبر انتخاب هیات رییسه جدید جامعه مدرسین این مطلب را نیز عنوان کرده بودند که «به دنبال برخی اختلافات بین اعضای جامعه مدرسین بخشی از اعضای جامعه در جلسات جامعه شرکت نمی کردند که در پی دعوت آیت الله مکارم و توصیه معظم له در جلسه این هفته شرکت کردند» از این رو دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تکذیب این بخش از خبر از رسانه ها درخواست کرده تا اخبار مربوط به این نهاد را با هماهنگی دفتر جامعه مدرسین منتشر کنند.

۱۳۹۱/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...