نسخه چاپی

نتایج بازی‌های لیگ اروپا

تاتنهام در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا با نتیجه چهار بر یك آنژی روسیه را از پیش رو برداشت و به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یافت.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه،هفته پاياني مرحله گروهي ليگ اروپا با انجام 24 ديدار به پايان رسيد و تکليف تيم ها صعود کرده به مرحله حذفي مشخص شد.

* گروه A:

والنسيا که پيش از اين صعود خود را به عنوان تيم نخست به دور بعد نهايي کرده بود در مستايا از کوبان روسيه پذيرايي کرد و با تساوي يک بر يک متوقف شد اما با 13 امتياز صدرنشين باقي ماند و به دور بعد صعود کرد.

در ديگر ديدار اين گروه سنت گالن موفق شد با يک گل سوانسي را از پيش رو بردارد اما اين سوانسي بود که با 8 امتياز به عنوان تيم دوم به دور بعد صعود کرد.

* گروه B:در اين گروه تيم رازگراد بلغارستان که پيش از اين صعود خود را به دور بعد نهايي کرده بود موفق شد در بازي آخر خود در مرحله گروهي هم خوب ظاهر شود و با نتيجه دو بر يک برابر ميزبانش دينامو زاگرب به پيروزي برسد تا با 16 امتياز به عنوان تيم نخست به مرحله حذفي صعود کند.

در ديگر ديدار اين گروه اوديسا اوکراين با يک گل ميزبانش آيندهون را شکست داد و با 10 امتياز به عنوان تيم دوم به دور بعد راه يافت.

* گروه C:

رد بول سالزبورگ که در ورزشگاه خانگي خود از اسبجرگ دانمارک پذيرايي کرد با سه گل به پيروزي رسيد تا به همراه تاتنهام تنها تيمهاي باشند که با شش پيروزي پياپي به دور بعد صعود مي‌کنند.در ديگر ديدار اين گروه ايلفسبورگ سوئد توانست با نتيجه سه بر يک ميزبانش استاندارد ليژ را شکست دهد اما با چهار امتياز نتوانست به دور بعد صعود کند. اسبجرگ دانمارک ديگر تيم صعود کرده از اين گروه است.

* گروه D:

روبين کازان که پيش از اين صعود خود را به عنوان تيم نخست نهايي کرده بود در ورزشگاه خانگي زولت وارگم بلژيک به ميدان رفت و موفق شد با دو گل به پيروزي برسد تا با 14 امتياز به عنوان تيم نخست به دور بعد صعود کند.

در ديگر ديدار اين گروه ماريبور اسلووني توانست از امتياز ميزباني خود نهايت استفاده را ببرد و با نتيجه دو بر يک ويگان را شکست دهد تا با هفت امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به نماينده بلژيک به دور بعد راه‌ يابد.

* گروه E:

فيورنتينا که در خانه از دنيپرو دنيپروپ پذيرايي کرد با نتيجه دو بر يک به پيروزي رسيد تا با 16 امتياز به عنوان تيم نخست به دور بعد راه يابد. در ديگر ديدار اين گروه جدال پاندوري روماني با پاکوس فريرا پرتغال برنده‌اي نداشت و بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد. دنيپرو با 12 امتياز ديگر تيم صعود کننده از اين گروه به مرحله بعد بود.

* گروه G:

خنک بلژيک که در خانه تون سوئيس به ميدان رفت با يک گل به پيروزي رسيد تا با 14 امتياز به عنوان تيم نخست به مرحله بعد صعود کند. در ديگر ديدار اين گروه ديناموکيف توانست از امتياز ميزباني خود نهايت استفاده را ببرد و با نتيجه سه بر يک راپيد وين را شکست دهد تا با 10 امتياز به عنوان تيم دوم به دور بعد راه‌ يابد.

* گروه H

سويا که در خانه فرايبورگ به ميدان رفت با دو گل به پيروزي رسيد تا با 12 امتياز به عنوان تيم نخست به دور بعد راه يابد. در ديگر ديدار اين گروه اسلووان چک با نتيجه دو بر يک استوريل پرتغال را از پيش رو برداشت تا با 9 امتياز به عنوان تيم دوم به مرحله حذفي راه يابد.

* گروه I:

ليون که در ورزشگاه خانگي ويتوريا گيمارش به ميدان رفته بود با نتيجه دو بر يک به پيروزي رسيد تا با دوازده امتياز به عنوان تيم نخست به دور بعد صعود کند. در ديگر ديدار اين گروه جدال دو تيم رئال بتيس و ريگا کرواسي برنده‌اي نداشت و بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد. رئال بتيس با اين تساوي 9 امتيازي شد و به عنوان تيم دوم به دور بعد صعود کرد.

* گروه J:

لاتزيو که در ورزشگاه خانگي خود از ترابوزان اسپور ترکيه پذيرايي کرد با تساوي بدون گل متوقف شد تا اين تيم ترکيه‌اي با 14 امتياز صدرنشين باقي بماند و به دور بعد صعود کند. لاتزيو با 12 امتياز دوم شد و به دور بعد راه يافت.

* گروه K:

در يکي از حساس ترين ديدار‌ها تاتنهام که پيش از اين صعود خود را به عنوان تيم نخست به دو بعد مسجل کرده بود موفق شد در وايت هارت لين با نتيجه چهار بر يک آنژي ماخاچ کالا را از پيش رو بردارد. در اين گروه هر دو تيم تاتنهام و آنژي به ترتيب با 18 و 8 امتياز جواز صعود به دور بعد را کسب کردند.

* گروه L:

در حساس ترين ديدار اين گروه جدال دو تيم پائوک سالونيکا و آلکمار برنده‌اي نداشت وبازي با تساوي دو بر دو به پايان رسيد تا هر دو تيم 12 امتياز باقي بماند و به ترتيب به عنوان تيم‌هاي اول و دوم به دور بعد راه يابند.

۱۳۹۲/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...