نسخه چاپی

حمله به هیئت ها در سال 88 سوءتفاهم بود؟!

عکس خبري -حمله به هيئت ها در سال 88 سوءتفاهم بود؟!

استاندار سابق تهران گفت: فتنه‌گران 8 ماه بر یك اصل اشتباه تحت عنوان «تقلب در انتخابات» اصرار كرده و كشور و انقلاب را دچار تنش كردند، آیا این سو‌ء تفاهم بود؟ خود بیگانگان هم اذعان كردند در این مسئله ورود داشتند.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس،مرتضی تمدن استاندار سابق و رئیس شورای تأمین استان تهران در سال 88 در واکنش به نامه 9 اصلاح‌طلب به حجت‌الاسلام روحانی و سوء تفاهم خواندن فتنه 88 از سوی آنها اظهارداشت: اگر این آقایان کمی توجه داشته باشند حتماً پی خواهند برد که فتنه 88 ریشه در یک برنامه‌ریزی بسیار دقیق در اتاق‌های فکر دشمنان داشت.
استاندار سابق تهران تصریح کرد: اگر مسئله به این سادگی و در حد یک سوءتفاهم بود، این همه خسارت به وجود نمی‌آمد و چه ضرورتی داشت ادعای تقلب در انتخابات عنوان شده و 8 ماه به طول بیانجامد.
وی تأکید کرد: 8 ماه بر یک اصل اشتباه تحت عنوان «تقلب در انتخابات» اصرار کرده و کشور و انقلاب را دچار تنش کردند، آیا این سو‌ء تفاهم بود؟ خود بیگانگان هم اذعان کردند در این مسئله ورود داشتند و دشمنان انقلاب نیز سرمایه‌گذاری کلانی با ورود امکانات و رسانه‌هایشان در فتنه 88 کردند.

*اصلاح‌طلبان تحلیل عمیقی از شرایط کشور نداشتند

تمدن با تأکید بر اینکه آنها می‌خواستند انقلاب و نظام اسلامی را مورد هجمه قرار دهند، گفت: نوع برداشت این افراد نشان می‌دهد تحلیل عمیقی از مسائل کشور نداشتند و امیدواریم در سایر مسائل دچار چنین اشتباهی نشوند و آسیب‌های کشور را سوء تفاهم ننامند، شاید می‌خواهند دشمنی آمریکا با کشور ما را هم سوء‌تفاهم تلقی کنند.
استاندار سابق تهران یادآور شد: بانک اطلاعاتی مسائل کشور در زمان فتنه 88 وجود دارد و با توجه به اینکه بنده در آن زمان رئیس شورای تأمین استان بوده‌ام، اطلاعاتم به گونه‌ای است که می‌دانم اگر ضرورتی در آینده احساس شود برخی مسائل را مسئولان کشور خواهند گفت.
وی با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند این مسئله، مسئله ساده‌ای نبود، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کردند و تمام امکانات و ظرفیت خود را برای ایجاد بحران به کار بردند.
تمدن ادامه داد: آبروریزی در راستای شعارها و بحث‌هایی که در کشور داشتند از جمله هجمه به مقدسات و آرمان‌های انقلاب اسلامی، زیرسؤال بردن آرمان‌های انقلاب در رابطه با فلسطین و لبنان و فجایایی که در روز عاشورا به وجود آوردند، آیا اینها سوء‌تفاهم بود؟ این افراد باید رسماً عذرخواهی و اعتراف کنند که اشتباه کردند.

*پروژه کشته‌سازی در کشور سوء‌تفاهم تلقی نمی‌شود

استاندار سابق تهران با بیان اینکه اقدامات آنها جان چند نفر را گرفت، گفت: آیا ایجاد پروژه کشته‌سازی در کشور سوء‌تفاهم تلقی می‌شود؛ گزارشات تمام این خسارات جانی موجود است.
وی افزود: آیا برای یک سوء‌تفاهم جان انسان‌ها را به خطر انداخته و اموال مردم را به آتش می‌کشند؟ آیا حمله به بانک‌ها، مغازه‌ها و مراکز کسب و کار، حمله به پلیس و ماشین‌آلات شهرداری، سوء‌تفاهم بود؟ تمام گزارش‌ها و فیلم‌های آن زمان موجود است که چگونه در روز عاشورا به هیئت‌ها حمله کرده و چادر از سر زنان برمی‌داشتند و پایکوبی می‌کردند این موارد سوءتفاهم نبود.

۱۳۹۲/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...