نسخه چاپی

دستگیری عامل كلاهبرداری اینترنتی 198 میلیونی

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان از دستگیری عامل كلاهبرداری اینترنتی 198 میلیون تومانی از شهروند زاهدانی در كرج خبر داد.

به گزارش نما، سرهنگ دوم کارآگاه حسيني پور در رابطه با اين خبر گفت:خانمي با داشتن مرجوعه قضايي به اداره مبارزه با جرايم سايبري اين پليس مراجعه و بيان داشت: مشکلات متعددي در زندگيم بوجود آمده بود که تمامي ابعاد روابط شخصي و کاري ام را تحت تاثير خود قرار داده بود.

وي درادامه اظهاراتش گفت: به همين خاطر از طريق اينترنت در جستجوي سايتي بودم که راهنمايي بگيرم و در اصل مي خواستم بدون اينکه کسي متوجه شود طالع خود را ببينم و فال بگيرم. لذا با سايتي آشنا شدم که شماره تماسي را قرار داه بود که با آن تماس گرفتم و خانمي جوابگو بود که بنده بدون شناختن آن خانم شروع به بيان تمامي وقايع زندگي و مشکلاتم نمودم.

سرهنگ حسيني پور افزود:اين زن در ادامه اظهارتش به پليس گفت:آن خانم ابتدا درخواست مبلغ 400 هزار ريال نمود و اظهار داشت فردا با وي تماس بگيرم و شماره حساب اعلام کرد که بنده مبلغي را به حسابش واريز کرده و فرداي آن روز تماس گرفتم که آن خانم اظهار داشت: طالع شما را ديده ام و شما کاملا از نظر علمي، تحصيلي و آينده خود جادو شده ايد ،من کاملا باور کردم و سپس درخواست مبلغ 12 ميليون ريال جهت حل مشکلات نمود که در نهايت طي يک الي دو ماه که با خانم مذکور در تماس بودم ،جمعا مبلغ 198 ميليون تومان اخاذي نمود و حال جوابگوي هيچيک از شماره تماسهايي که داده بود نمي باشد.

رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي سيستان وبلوچستان تصريح کرد: با توجه به اهميت موضوع بلافاصله کارآگاهان پليس فتا وارد عمل شدندو با اقدامات فني مشخصات اسمي متهمه را شناسايي و تمامي حساب هاي بانکي وي که در چندين بانک مختلف بود شناسايي و پرينت آنان اخذ و مشخص گرديد متهمه دراعلام مشخصات تمامي حسابها آدرس واهي اعلام نموده است.

لذا با انجام استعلامات متعدد و اقدامات علمي کارآگاهان پليس فتا، آدرس و مشخصات کامل متهمه که در شهرستان کرج مشغول تحصيل بود شناسايي و تمامي حساب هاي بانکي او مسدود شد.

سرهنگ حسيني پور در ادامه گفت:اکيپي از ماموران با اخذ نيابت قضايي به شهرستان کرج اعزام و با هماهنگي مراجع قضايي و انتظامي آن شهرستان متهمه را اول صبح دستگيرو به پليس فتا شهرستان کرج منتقل کردند.

۱۳۹۲/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...