نسخه چاپی

الزام به نهادینه شدن حقوق شهروندی

عکس خبري -الزام به نهادينه شدن حقوق شهروندي

نماینده مردم ماكو، پلدشت و چالدران در مجلس گفت: برای آشنایی هر چه بهتر مردم با حقوق خود در جامعه نهادینه شدن حقوق شهروندی امری الزامی‌ است.

به گزارش نما؛محمد علیپور در ارومیه اظهار داشت: برای آشنایی هر چه بهتر مردم با حقوق خود در جامعه نهادینه شدن حقوق شهروندی امری الزامی‌ است.

وی افزود: حقوق شهروندی موضوعی مطرح شده از سوی دولت یازدهم است که برخی در تلاش هستند آن را به صورت لایحه‌ای به مجلس ارائه دهند.

علیپور تصریح کرد: از موضوعات لایحه نهادینه سازی حقوق شهروندی اطلاع خاصی نداریم ولی معمولا این گونه مسائل بیشتر در زمان انتخابات مطرح می‌شود و از شعارهای انتخابی به شمار می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: قانون ایران در رابطه با حقوق شهروندی بسیار شفاف و روشن است و مطرح کردن حقوق شهروندی نوعی تاکید بر حقوق مطرحه در قانون اساسی است.

علیپور اعلام کرد: لایحه حقوق شهروندی به نوعی توجیه واضحات از لحاظ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و شغلی مردم است.

وی گفت: مردم ایران در انتخاب مسائل شغلی، اقتصادی، سیاسی و سرمایه‌گذاری آزاد هستند چه بسا در مواردی تنگ‌نظری برخی دستگاه‌ها و مأموران اجرایی در هر شاخه‌ای وجود دارد.

علیپور اظهار داشت: مطرح ساختن طرح حقوق شهروندی برای جلوگیری از تنگ‌نظری‌ها و روشن سازی ابهامات موجود در جامعه زمان رویارویی با حقوق مردم است.

۱۳۹۲/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...