نسخه چاپی

رئیس مجلس احكام اعضای هیئت تحقیق و تفحص از سازمان چای را صادر كرد

عکس خبري -رئيس مجلس احکام اعضاي هيئت تحقيق و تفحص از سازمان چاي را صادر کرد

نایب رئیس كمیته تحقیق و تفحص از سازمان چای با اشاره به تحقیق و تفحص از سازمان چای گفت: احكام اعضای تحقیق و تفحص از سازمان چای از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی صادر شده است.

به گزارش نما؛ "ایرج ندیمی" نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با اشاره به تحقیق و تفحص از سازمان چای گفت: احکام اعضای تحقیق و تفحص از سازمان چای از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی صادر شده است.

وی افزود: در وهله اول هیئت تحقیقی و تفحص از سازمان چای، 50 سوال به دستگاه‌های اجرایی و نظارتی ارسال کردیم تا دریافت اطلاعاتی از توسعه، صنعت، تجارت و مدیریت داشته باشیم، این سوالات، سوالات متنوعی از حوزه‌هایی همچون صادرات، واردات، مدیریت و ... است.

ندیمی تصریح کرد: اطلاعات به دست آمده از این سوالات مبنایی برای نشست‌های تحقیق و تفحص خواهد بود و ما این 50 سوال را به سازمان چای، گمرک، مراکز نظارتی و اجرایی، وزارت‌خانه‌هایی همچون جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و سازمان بازرسی کل کشور ارسال کرده‌ایم.

وی افزود: هیئت تحقیق و تفحص از سازمان چای در تلاش است تا در ارستای این تحقیق اطلاعات را با مسئولان در میان بگذارد.

نایب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان چای در پایان خاطرنشان کرد: "حشمت‌الله شریعت‌نژاد" به عنوان رئیس، "عباس پاپی‌زاده" به عنوان نایب رئیس و بنده به عنوان نایب رئیس دوم و "ناصر آشوری" به عنوان دبیر این تحقیق و تفحص انتخاب شده‌اند.

۱۳۹۲/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...