نسخه چاپی

سجادپور‌: هیچ فیلم توقیفی نداریم

مدیركل نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد گفت: برخی علاقه دارند فیلم‌شان را به عنوان فیلم توقیفی جا بیاندازند كه تفكر غلطی است و من به عنوان مرجع نظارتی در اینجا اعلام می‌كنم هیچ فیلم توقیفی نداریم.

«عليرضا سجادپور» مدير کل اداره نظارت و ارزشيابي در گفت‌و‌گو با فارس درباره پروانه نمايش فيلم‌هايي که در بخش مسابقه سينماي ايران راه يافتند گفت: فيلم‌ها در بخش‌هاي مختلف جشنواره فيلم فجر از جمله مسابقه، جنبي و... حضور خواهند داشت و شوراي پروانه نمايش به صورت ويژه تشکيل مي‌شود و جلسات را به صورت متراکم و تا دير هنگام تشکيل مي‌دهد تا پروانه نمايش فيلم‌ها صادر ‌شود. امسال تلاش مي‌کنيم تا پروانه نمايش عمومي به فيلم‌ها داده شود تا فيلم‌ها بتوانند پس از حضور در جشنواره فيلم فجر براي اکران برنامه‌ريزي کنند.

وي درادامه افزود: امسال پس از سي سال با برنامه‌ريزي دقيق فيلم‌هاي بخش‌هاي مختلف مشخص شده است و بيش از بيست روز مانده به جشنواره حضور فيلم‌ها در بخش‌هاي مختلف از جمله بخش مسابقه سينماي ايران مشخص شده است و به همين دليل فرصتي مناسب براي ما فراهم شده است تا بتوانيم پروانه نمايش براي اکران عمومي فيلم‌ها صادر شود.
مدير کل اداره نظارت و ارزشيابي درباره برخي فيلم‌ها که شايعه توقيف آن‌ها در اين روزها قوت گرفته است گفت: طبيعي است که برخي علاقمندند برچسب توقيف به فيلمشان بزنند تا جوي درست کنند و براي فيلم تبليغ نمايند. ما در ميان فيلم‌هايي که ديديم هيچ فيلم توقيفي نداريم و بايد اينجا متذکر شوم که دوره اين شايعات و سوار شدن بر اين موج‌ها گذشته است. برخي علاقه دارند فيلم‌شان را به عنوان فيلم توقيفي جا بياندازند که تفکر غلطي است و من به عنوان مرجع نظارتي در اينجا اعلام مي‌کنم هيچ فيلم توقيفي نداريم.

سجادپور درباره پروانه نمايش فيلم‌هايي که در بخش‌هاي مختلف جشنواره حضور ندارند، گفت: ما در حال حاضر تلاش مي‌کنيم تا پروانه نمايش فيلم‌هايي که در بخش‌ مسابقه سينماي ايران حضور دارند را ارايه دهيم ، سپس به فيلم‌هايي که تقاضاي پروانه نمايش ارايه مي‌دهند رسيدگي خواهيم کرد حجم فيلم‌هايي که در بخش‌هاي مختلف هستند زياد است و بايد در جلسه شوراي نمايش مطرح شده و با اکثريت آراء پروانه نمايش آن‌ها صادر گردد.

۱۳۹۰/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...