نسخه چاپی

دعای ویژه زاكانی برای حسینیان

عکس خبري -دعاي ويژه زاکاني براي حسينيان

نایب رئیس كمیسیون اصل 90 خاطرنشان كرد: خواهشم این است كه دوستانی كه این گونه از تریبون مجلس استفاده می‌كند ظلم نكند، مروت هم خوب است. درست نیست كه این گونه رفتار كنیم. آقای حسینیان نكاتی را گفتند كه پاسخ آن را نه در شان خودم و نه مردم و نه مجلس می‌دانم. امیدوارم خدا عاقبت بنده و ایشان را ختم به خیر كند.


به گزارش نما به نقل از مهر، علیرضا زاکانی نماینده تهران و نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در جلسه علنی روز سه شنبه به استفاده از ماده 77 آیین نامه داخلی مجلس در واکنش به اظهارات روح الله حسینیان که در مورد غیبت او در صحن مجلس سخنانی را در جلسه مجلس گفته بود، اظهار داشت: آقای حسینیان تذکری داند که محل بیان آیین ‌نامه ‌ای آن کاملاً محل تشکیک است.

وی ادامه داد: ایشان دو مورد پیرامون بنده بیان کردند که در مورد اول بحث غیبت‌های بنده در صحن است اما ای کاش از من می‌پرسیدند شاید لازم نباشد نکاتی که اطلاع ندارند به سمع و نظر مردم برسانند.

نماینده تهران در مجلس گفت: ‌بنده نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس هستم و همچنین مسئول اجرایی و مسئول بخش اقتصادی کمیسیون هم هستم. به خاطر حجم بالای کار کمیسیون و این که کمیسیون اصل 90 تنها مجموعه‌ای است که مردم اگر شکایتی داشته باشند به این کمیسیون مراجعه می‌کنند و اگر اهمال کاری در روند سه قوه و اعمال نفوذ قدرت شکل گرفته باشد کمیسیون اصل 90 مورد را رسیدگی می‌کند حجم بالای کار در کمیسیون وجود دارد به همین خاطر رئیس کمیسیون با هیات رئیسه هماهنگ کرده و بنده فرصت‌هایم را برای کار کمیسیون صرف می‌کنم که ماموریت محسوب می‌شود.

زاکانی گفت:‌ ای کاش سوال می‌شد تا پاسخ می دادیم. هم اکنون 73 مورد کشوری در اولویت کار کمیسیون قرار دارد . از سال گذشته زیرساخت‌های این کمیسیون پس ا ز15 سال تغییر کرد و به همت اعضا این کار بزرگ برای کشور انجام می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 خاطرنشان کرد : ما در پایان دوره مجلس هشتم هستیم و انباشت پرونده‌ها و مراجعات امکانی فراهم کرده که خدمتی شایسته در کمیسیون داشته باشیم. خواهشم این است که دوستانی که این گونه از تریبون مجلس استفاده می‌کند ظلم نکند، مروت هم خوب است. درست نیست که این گونه رفتار کنیم. آقای حسینیان نکاتی را گفتند که پاسخ آن را نه در شان خودم و نه مردم و نه مجلس می‌دانم. امیدوارم خدا عاقبت بنده و ایشان را ختم به خیر کند.

۱۳۹۱/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...