نسخه چاپی

اوباما غلام حلقه به گوش اسرائیل است

امام جمعه بافق سران كشور آمریكا را در اختیار رژیم غاصب صهیونیست دانست و گفت: اوبا ما غلام حلقه به گوش نخست وزیر اسرائیل است .

به گزارش نما به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈسید جواد سلیمانیˈ در خطبه های نمازجمعه این هفته بافق، پیمان شکنی آمریکا با وضع تحریم ها علیه چند شرکت و شخصیت حقیقی وخقوقی را مورد اشاره قرار داد و افزود: باید آگاه و با بصیرت باشیم که آمریکا دشمن نظام اسلامی ما است و می خواهد با دشمنی دیرینه ایکه دارد با زیرکی کشور ایران را غارت کند و اوضاع نا به سامان اقتصادی خود را سرو سامان دهد .

وی با اشاره به اینکه سران کشور آمریکا در اختیار رژیم جنایتکار صهیونیستی هستند، گفت: آنانی که الفبای سیاست را می دانند، متوجه شدند که پرونده سیاه اوباما با ارتکاب عمل تحریمها، خط سیاه و ننگین بر سیاست های فریبنده آمریکا افزود .

امام جمعه بافق گفت : آمریکا و سران غرب می دانند آنها از تحریم ها بیشتر ضرر می کنند ولی برای چپاول دراز مدت خود، تحریم ها را به رخ می کشند تا ملت ایران را وا دار به تسلیم کنند .

وی تصریج کرد: ما دوران هشت سال دفاع مقدس را تجربه کردیم و مخالفت و تحریم های غربی ها، تازگی ندارد و تاکنون ملت ما تحمل کرده و روی پای خود ایستاده است.

خطیب جمعه بافق، شیطنت و تحریم های دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را یادآور شد و افزود: ما ملتی عاشورایی هستیم که در بیش از سه دهه بدترین دوران را که استکبار به وجود آورد سپری کردیم.

سلیمانی با بیان ابتکار و خلاقیت مردم در عبور زیرکانه از سد تحریم ها گفت: مخالفت آمریکا و نوکرانش با جمهوری اسلامی ایران باعث خودباوری و اعتماد به نفس در جوانان و پیشرفت های همه جانبه شده و خواهد شد .

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه انسان امانت الهی را پذیرفته است، تصریح کرد: پست و مقام، همسر، فرزندان و حتی کشور جمهوری اسلامی ایران، امانتی در اختیار ما هستند و نباید در حق آن ها خیانت کنیم.

سلیمانی بر ضرورت نظارت دولت بر برنامه های فرهنگی تاکید کرد و افزود: نظارت دولت باید دقیق و موشکافانه باشد و نگذارد در وزارتخانه ای حرکات ناشایست انجام شود.

امام جمعه بافق فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) را یادآور شد و گفت: امروزه ایستادگی در برابر استکبار روح شهادت طلبی می خواهد.

وی تصریح کرد: اربعین روز خروش و روزی است که سخنان حضرت زینب کبری(س) در کوفه و شام و افشاگری های حضرت امام سجاد(ع) مردم را به هیجان در آورد.

سالگرد تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی ، فرا رسیدن هفته ثبت احوال از دیگر مباحثی بود که حجت الاسلام سلیمانی به آنها اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ما، پایان بخش نماز جمعه امروز بافق سخنرانی بسیار کوتاه آیت الله ابوالقاسم وافی نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری بود .

۱۳۹۲/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...