نسخه چاپی

واكنش مهدی خزعلی در یك كلام شعار گونه

عکس خبري -واکنش مهدي خزعلي  در يک کلام شعار گونه

مهدی خزعلی در این نامه سراسر اهانت آمیز نسبت به مردم و رهبری بدون در نظر گرفتن این ایام كه جوانان ایران اسلامی برای ابی عبدالله و خاندانش این همه عزاداری می كنند با توهین به شعور جوانان ایران عزیز آنان را دین گریز و دین ستیز خطاب كرده! و معنا و مفهوم اعتدال را به ایرانیان و جوانان این مرزوبوم نشان می دهد!مهدی خزعلی سابقه نفاق و طغیانش بر علیه نظام بر كسی پوشیده نیست و هم اكنون نیز با رافت نظام بیرون از زندان به سر می برد در اقدامی دیگر اهانت های بیشماری به رهبر معظم انقلاب كرد!

به گزارش نما؛ مهدی خزعلی در جدیدترین اقدام خود همچون انسانهای مالیخولیایی بدون در نظر گرفتن خیانتها و جنایتهای خود و همپالکی های در حصر و بندش که به خون شهدا و آرمانهای آنان خیانت کرده و خون آنها را لگد مال کرده اند خواهان آن شده تا روزهای حبس و حصر این جاسوسان و خیانتکاران را سابقه جبهه محسوب شود و آنان بدون عذرخواهی و توبه آزاد شوند!؟
در این نامه سراسر اهانت آمیز نسبت به مردم و رهبری بدون در نظر گرفتن این ایام که جوانان ایران اسلامی برای ابی عبدالله و خاندانش این همه عزاداری می کنند با توهین به شعور جوانان ایران عزیز آنان را دین گریز و دین ستیز خطاب کرده! و معنا و مفهوم اعتدال را به ایرانیان و جوانان این مرزوبوم نشان می دهد!
این مجرم آزاد شده از زندان در نامه ی خود بدون توجه به اینکه طبق آیه شریفه قرآن منافقین از کفار به خاطر نفاقشان بدتر می باشند و نباید در مقابله منافقین کوتاه آمد خواهان آن می شود که نظام در برابر منافقین جنبش منحوس و مرده سبز نرمش قهرمانانه نشان بدهد! و دست آنان را برای خیانت بیشتر به مردم خویش باز بگذارد!
وی در ادامه بدون اینکه اشاره کند دوستان وی در عاشورای 88 خیمه های عزای فرزند زهرا(س) را آتش زدند و به عزاداران پسر فاطمه(س) بی حرمتی کردند مدعی می شود که: " امام زمان- ارواحنا الفداه – از همیشه تاریخ مظلوم تر است، امروز مظلومیت فاطمه زهرا – سلام الله علیها – را از همیشه بیشتر حس می کنیم!"
مهدی خزعلی که بویی از آرمانهای شهدا به واسطه سر سپردن به بیگانگان نبرده است و راه رسم شهدا در تبعیت از ولی زمان برایش مفهومی ندارد در یک کلام شعارگونه می گوید: " من سر بدارم….! می خواهم با اهدای خون خویش، راه برادر شهیدم را – که مبارزه با ظلم و ستم و استبداد بود – ادامه دهم."

۱۳۹۲/۱۰/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...