نسخه چاپی

شكایت رویانیان از نبی و ناظر بازی

رویانیان از نبی و ناظر بازی‌ تیم‌های پرسپولیس و ملوان شكایت می‌كند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا،پس از آنکه امروز قاسم دهنوی در دیدار پرسپولیس برابر ملوان نتوانست برای تیمش به میدان برود و ناظر بازی به دلیل پرونده بدهی این بازیکن به سپاهان، مانع ورود او به زمین شد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد از دبیرکل فدراسیون فوتبال و زمانی، ناظر این بازی شکایت کند.

پس از اتفاقاتی که برای دهنوی در ابتدای فصل رخ داد و او پس از امضای قرارداد با سپاهان، به پرسپولیس پیوست، کمیته انضباطی این بازیکن را به پرداخت 53 میلیون و 500 هزار تومان به باشگاه اصفهانی محکوم کرد. پس از کش و قوس‌های فراوان، این مبلغ در تاریخ 3 آذر ماه به حساب باشگاه سپاهان واریز شد تا پس از طی مراحل قانونی، ممنوعیت حضور این بازیکن در بازی‌های پرسپولیس هم برداشته شود.

سازمان لیگ هم رسید پرداخت این پول را به باشگاه پرسپولیس فرستاد و در واقع نزدیک به یک ماه است که دهنوی می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود اما مسئولان این باشگاه معتقدند مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون، در این زمینه تعلل کرده و کاملا بدون هیچ گونه علت منطقی، مانع از حضور دهنوی در بازی‌های پرسپولیس شده‌اند.

امروز هم زمانی، ناظر دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان، وقتی که این بازیکن قصد داشت وارد زمین شود، از حضور دهنوی جلوگیری کرد.

رویانیان به همین خاطر قصد دارد از نبی و زمانی شکایت کند. البته مدیرعامل پرسپولیس معتقد است با وجود اینکه حق دهنوی ضایع شده، اما او نباید در صحبت‌هایش حرمت‌شکنی می‌کرد و علیه نبی این گونه حرف می‌زد.

۱۳۹۲/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...