نسخه چاپی

از هم پاشیدن تحریم ها و لزوم حمله به ایران!

«در این صورت، تنها راه متوقف كردن ایران، عملیاتی نظامی خواهد بود كه اسرائیل، آمریكا و اروپایی ها مدت ها به دنبال جلوگیری از آن بوده اند.»

به گزارش نما، طی روزها و هفته های گذشته، رسانه های صهیونیستی در راستای تامین اهداف رژیم اشغالگر قدس، همواره به دنبال بزرگنمایی امتیازات داده شده به ایران در توافق ژنو بوده و از میزان محدودیت های ایجاد شده در برنامه هسته ای این کشور ابراز نارضایتی کرده اند.





از سوی دیگر درشرایطی که گزارش های آژانس بین المللی انرژی هسته ای و حتی سازمان های اطلاعاتی آمریکا از عدم انحراف در برنامه صلح آمیز هسته ای ایران حکایت دارد، این رسانه ها دائما نسبت به فراهم شدن شرایط برای ساخت بمب اتمی در ایران هشدار می دهند!





در همین راستا وب سایت روزنامه جروزالم پست (jpost) در تحلیلی به انتقاد از توافق موقت ژنو پرداخته و با تکرار ادعای صهیونست ها علیه ایران، مدعی شده که این توافق امکان دستیابی ایران به سلاح اتمی را فراهم می کند.





به نوشته این روزنامه صهیونیستی، توافق ژنو، روزنه های سرمایه گذاری شرکت های غربی در ایران را گشوده است؛ شرکت هایی که دنبال فعالیت در محیط تجاری جدید بوجود آمده در ایران هستند و تنها در هفته اول سال 2014 نشانه هایی از سبقت گرفتن برای تجارت با ایران دیده می شود و در برخی مقالات کارشناسان هم درباره آن هشدار داده شده است. رسیدن به توافق ژنو با توجه به مخالفت اسرائیل و متحدان عرب آمریکا در حاشیه خلیج [فارس] با کاهش تحریم های ایران، کار سختی بود و اکنون هم کارشناسان هشدار می دهند که این روند به دستیابی ایران به سلاح هسته ای کمک خواهد کرد.





جروزالم پست به نقل از "کارشناسان" می نویسد که پس از توافق ژنو، بدون هیچ تغییرقابل توجهی در رفتار ایران، وضعیت معاملات طلا در حال عادی شدن است. ادعای باراک اوباما و رهبران اروپایی مبنی براینکه درصورت تلاش رهبران ایران برای ساخت سلاح هسته ای، ما می توانیم به راحتی تحریم ها را برگردانیم، توخالی و غیرواقعی به نظر می رسد.





در این گزارش ادعا شده است: اگر تحریم ها از هم بپاشند، تنها راه متوقف کردن ایران، عملیاتی نظامی خواهد بود که اسرائیل، آمریکا و اروپایی ها مدت ها به دنبال جلوگیری از آن بوده اند.

۱۳۹۲/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...