نسخه چاپی

پروین: پرسپولیس به صدر جدول بازمی‌گردد

علی پروین در خصوص برگزاری جشن 50 سالگی پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شكر كار قشنگ دیگری توسط آقای رویانیان و دوستانش برای این پیشكسوتان بی‌ادعا اما با قلب‌هایی بسیار بزرگ، انجام شد. به خدا اگر یك قدم برای پیشكسوتان برداشته شود مانند این است كه بارها به زیارت عتبات عالیات رفته‌اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، وي افزود: اين پيشکسوتان همه خود را ثابت کرده‌اند و بدون هيچ ادعايي براي پيراهن قرمز عرق ريختند و بارها دست و پايشان شکسته است. همين خنده‌هاي اين عزيزان در اين مراسم‌ها هميشه در خاطرات مي‌ماند. من خدا را شکر مي‌کنم به جاي اينکه در پيست ورزشگاه شهيد شيرودي بچرخيم و براي از دست رفتگان صلوات بفرستيم در يک جشن بزرگ و زيبا همه دور هم جمع شديم و جشن 50 سالگي گرفتيم. خدا سايه اين بزرگان را از سر پرسپوليس کم نکند.

پروين درباره برخي بي‌‌نظمي‌ها در مراسم نيز گفت: بالاخره پيشکسوتان پرسپوليس زياد هستند و اين همه نشانه بزرگي اين باشگاه است. در هر مراسم هر کسي توقع خاص خودش را دارد اما به نظرم بهتر بود که با برنامه‌ريزي بهتر و نظم بيشتر اين مراسم برگزار مي‌شد، آن وقت خيلي قشنگ تر بود.

وي افزود: من در اين مراسم هيچ نقشي نداشتم. فردا نرويد بگوييد پروين همه چيز را خراب کرده! اما در کل کار زيبا و قشنگي بود و ديديد استقلالي‌هاي بزرگ‌مرد و با معرفت هم آمدند.

پروين در مورد برخورد گرمش با علي دايي در اين مراسم نيز گفت: مگر دوست داشتيد با دايي برخورد سرد داشته باشم؟ من با علي چه مشکلي دارم که اين بار با او برخورد سرد داشته باشم. نه مشکلي داريم نه دعوايي و نه بي‌احترامي از اين شاگرد خوبم ديده‌ام. اين چه حرفي است مي‌زنيد بالاخره اسم او علي اسم من هم علي، هر دو براي پرسپوليس خدمت کرديم و الان هم ماشاء‌الله تيمش در بالاي جدول خيلي خوب مي‌درخشد. دو هفته خيلي سخت در انتظار آقاي دايي و تيمش است اما ان‌شاء‌الله با تيمي که دارد مي‌تواند خيلي زود دوباره به بالاي جدول تکيه بزند البته کمي بدشانسي آورده و آن هم محروميت‌ها و مصدوميت‌هاي برخي بازيکنان است.

پروين در پايان درباره حضور دادکان نيز گفت: بالاخره آقاي دادکان رئيسي بوده که هيچ وقت نمي‌شود از عملکرد خوبش چشم‌پوشي کرد. خيلي خوشحالم که همه بودند. البته من در جريان نيستم چرا بازيکنان پرسپوليس و برخي از اعضاي کادر فني نيامدند و اين را بايد از خود مسئولان برگزاري مراسم پرسيد ولي اشکالي ندارد همين که پيشکسوتان با لبي خندان و دلي شاد به خانه رفتند و يک روز خوب در تاريخ پرسپوليس ثبت شد يک دنيا ارزش داشت. اين کارها بايد هر روز بيشتر از ديروز تکرار شود چون جاي دوري نمي‌رود و مطمئن باشيد اين پيشکسوتان هيچ توقعي جز احترام ندارند. به خاطر اين است که من هم هميشه به دنبال اين هستم تا هيچ وقت جواب شاگردانم را ندهم و اگر هم حرفي مي‌شنوم در قلب خودم نگه مي‌دارم اما واقعا خيلي سخت است.

۱۳۹۲/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...