نسخه چاپی

بن لادن زنده است!

كارشناس مسائل سیاسی تأكید كرد كه آمریكایی های "اسامه بن لادن" سركرده سابق القاعده را نكشته اند بلكه او را ربوده اند و وی اكنون زنده است.

به گزارش نما، عبدالله نفیسی در گفت وگویی تلویزیونی اظهار داشت: «اکنون تشکیلات و گروهی یکپارچه به نام القاعده مانند زمان اسامه بن لادن وجود ندارد. من شک دارم که آمریکایی های او را کشته باشند بلکه بن لادن را ربوده اند و او اکنون زنده است.»



به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روزنامه اینترنتی "المرصد"، وی خاطرنشان کرد: «عاقلانه نیست که کشوری مانند آمریکا یازده سال به دنبال فردی باشد و میلیاردها دلار برای یافتن او هزینه کند و سپس او را در یک اتاق پیدا کند و به قتل برساند.»



النفیسی تأکید کرد: «آمریکا بن لادن را ربوده است ولی برای ما چنین جلوه داده اند که زندگی او پایان یافته و جسد او را به دریا انداخته اند. به نظرم او زنده و نزد آمریکایی ها است.»



این کارشناس سیاسی درباره دلیل اعلام مرگ بن لادن گفت: «آمریکایی ها برای اینکه به رویکرد و خط مشی او در بین مردم پایان دهند، اعلام کرده اند که بن لادن در قید حیات نیست اما او زنده است. آنها برای بررسی پدیده القاعده و اسامه بن لادن، وی را زنده نگه داشته اند.»



النفیسی خاطرنشان کرد: «القاعده کنونی القاعده زمان بن لادن نیست و فرماندهی مرکزی آن متلاشی شده و اکنون به کانونی برای تفکر القاعده تبدیل شده است.»

۱۳۹۲/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...