نسخه چاپی

رخنه فتنه گران در وزارتخانه ها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: برخلاف صحبت های انجام شده در خصوص عدم بكار گیری فتنه گران در دستگاه های دولتی، متاسفانه امروز شاهد این هستیم كه برخی از فتنه گران به وزارتخانه ها و استانداری ها رخنه كرده اند.

به گزارش نما؛ به نقل از فردا،حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی اظهار داشت: عملاً در وزراتخانه ها ، استانداران و سایر بخش های که مدیران تغییر کرده اند یا در حال تغییر هستند تا به حال موضوعی که خیلی ظهور دارد بکارگیری کسانی است که در فتنه 88 نقش داشتند و یا حتی به علت فتنه گری خود در زندان بودند ولی در عین حال خودشان و بستگانشان در دستگاه های دولت به کار گرفته شده اند.
وی ادامه داد:ما در حرف و زبان همواره با عظمت از مقام معظم رهبری یاد می کنیم ولیکن امروز شاهد هستیم برخی مدیران بدون در نظر گرفتن دستورات رهبری درخصوص عدم بکارگیری فتنه گران عمل می کنند.
آشتیانی با اشاره به انتصابات اخیر در وزارت علوم، گفت:انتصاب افرادی مانند میلی منفرد و توفیقی که کارنامه آن ها در فتنه 88 کاملا روشن می باشد به یک امر عادی تبدیل شده است.
وی افزود:البته این محدود به وزارتخانه ها نمی شود به طوری که مدیر کل آموزش و پرورش که در مشهد مشغول به کار شده و یا انتصابات اخیر در استان لرستان واقعا جای سوال دارد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه اندک مراکز فرهنگی در لایحه بودجه 93، ابراز داشت:بودجه فرهنگی در لایحه بودجه 93 نسبت به سال 92 با 14 درصد کاهش روبرو شده است، در حالی که رقم بودجه پیشنهادی کمیسیون فرهنگی بیشتر از این بوده است.
وی در ادامه با اشاره به تورم و افزایش حقوقی که در سال 93 باید انجام شود، گفت:اگر بخواهیم بر اساس تورم بودجه اختصاص یافته را به حوزه فرهنگی را بسنجیم ، ما با کاهش 30 درصدی بودجه فرهنگی در لایحه 93 نسبت به سال جاری مواجه هستیم.

۱۳۹۲/۱۰/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...