نسخه چاپی

وقتی بن لادن به كمك اوباما می آید

همچنان كه انتظار می رفت باراك اوباما از مرگ بن لادن به عنوان یك افتخار و ابزاری برای نشان دادن اقتدار و توانایی خود بر میت رامنی استفاده كرد.

به گزارش نما، ایرنا به نقل از رسانه های آمریكایی نوشت: ستاد انتخاباتی اوباما اقدام به تهیه یك فیلم كوتاه انتخاباتی كردند كه در آن نشان می دهد اوباما با اقتدار و هوشنمدی دستور كشتن اسامه بن دلان رهبر القاعده را صادر می كند.

اوباما در این فیلم تبلیغاتی خطاب به طرفداران خود از كشتن بن لادن به عنوان یك شاهكار یاد می كند و معتقد است اگر میت رامنی رییس جمهور آمریكا بود، شجاعت دستور كشتن بن لادن را نداشت.

در این فیلم انتخاباتی از مردم آمریكا سوال شده آیا به نظر شما اگر میت رامنی رییس جمهور آمریكا بود، می توانست بن لادن را از سر راه دولت آمریكا بردارد.

برخی از رسانه های آمریكایی از جمله فاكس نیوز با انتقاد از این اقدام اوباما تصریح كردند كه اوباما می خواهد با استفاده از مرگ بن خود را یك قهرمان بنامد و آرای مردم آمریكا برای چهار سال دیگر را به خود اختصاص دهد.

بر اساس این گزارش اوباما به عنوان فرمانده قوای نظامی آمریكا تلاش می كند با استفاده از مرگ بن لادن از میزان انتقادات علیه خود بكاهد.

با كناره گیری ریك سنتروم، میت رامنی عملا به عنوان رقیب اصلی اوباما انتخاب شد و تیم رسانه ای و انتخاباتی اوباما انتقادات خود را علیه میت رامنی افزایش داده اند.

در مقابل میت رامنی، اوباما را فردی ضعیف و ناكارآمد می داند و معتقد است ناكارآمدی و عدم شناخت اوباما از فعالیت های بازرگانی و تجاری باعث شده تا وضع زندگی مردم آمریكا به پایین ترین سطح ممكن در چند دهه گذشته برسد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریكا در نوامبر سال جاری برگزار می شود.

۱۳۹۱/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...