نسخه چاپی

مجری BBC: نگران ایران نیستم؛ نگران جیبم هستم

مدتها قبل در یكی از شبكه های اجتماعی به صفحه مجری بی بی سی فارسی برخوردم. او را از قبل می شناختم چون در دوران اصلاحات در روزنامه های زنجیره ای بود و الان چند سال است كه به عنوان یك ضد انقلاب فراری به مزدوری برای رسانه دولتی انگلیس مشغول است.

به گزارش نما؛ یکی از کاربران رجانیوز با ارسال تصویر گفتگوی فیس بوکی اش با فرناز قاضی زاده مجری بی بی سی فارسی که چندی قبل انجام شده است، نوشت:
مدتها قبل در یکی از شبکه های اجتماعی به صفحه مجری بی بی سی فارسی برخوردم. او را از قبل می شناختم چون در دوران اصلاحات در روزنامه های زنجیره ای بود و الان چند سال است که به عنوان یک ضد انقلاب فراری به مزدوری برای رسانه دولتی انگلیس مشغول است.
به همین خاطر برایش نوشتم: افتخار می کنی به اینکه نون بی بی سی رو می خوری؟ کمی با وحدانت خلوت کن ببین بی بی سی کی نگران ایران بوده که الان دومی اش باشه؟ زمان مصدق؟ زمان انقلاب؟ یا الان؟
پاسخ مجری بی بی سی فارسی به این پرسش ساده خیلی جالب بود.. قاضی زاده می نویسد:
هیچ وقت، من هم نگران ایران نیستم، نگران جیبمم.
برو سرچ کن ببین چند بار اون موقع که تو ایران و روزنامه های ایران می نوشتم یا توی تلوزیون ایران کار می کردم، با اسم کیهان به من گفته قلم به دست مزودر، من که فحشش رو خوردم، حالا دیگه چه فرقی می کنه. قیمت تو یه ساندیسه(!) قیمت من حداقل از تو بیشتره.
این کاربر در پایان نوشت: جالب آنکه بعد از این پرسش ساده و اعتراف قاضی زاده به اینکه دلش برای جیبش می سوزد، نه ایران، از طرف او بلاک شدم! این است معنای دلسوزی برای ایران و آزادی بیان توسط مزدوران انگلیس!

108277.jpg

۱۳۹۲/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...