نسخه چاپی

ستاره میلیاردی پرسپولیس داد همسایه ها را درآورد!

مهاجم ملی پوش پرسپولیس آپارتمانی در غرب تهران اجاره كرده كه رفت و آمدهای فراوان به آپارتمان وی نارضایتی اهالی محل و همسایگان را در پی داشته است.

به گزارش نما به نقل از روزنامه قانون، این روزها خانه مسکونی بازیکنان بدل به یکی از معضلات عجیب باشگاه پرسپولیس شده و این بار نوبت به محمدرضا خلعتبری رسیده که با حاشیه‌هایی که پیرامون منزل مسکونی اش وجود دارد، خبرساز شود.

ستاره میلیاردی پرسپولیس آپارتمانی در غرب تهران اجاره کرده که رفت و آمدهای فراوان به آپارتمان به نوعی خانه وی را بدل به پاتوقی برای دوستان و رفقا و البته یکسری از افراد خاص کرده و همین نکته باعث نارضایتی اهالی محل و همسایگان بازیکن شمالی پرسپولیس شده و ماجرا تا بدانجا پیش رفته که حتی کار به اعتراض و تهدید به شکایت کشیده است!

در همین رابطه مدیر ساختمان فوق در هفته گذشته در تماسی با سرپرست پرسپولیس خواستار برخورد باشگاه و کنترل بیشتر در این زمینه شد.

آقای مدیر در این رابطه به سرپرست پرسپولیس تاکید کرد که همسایگان این بازیکن به شدت نسبت به وضعیت این خانه و افرادی که به آنجا رفت و آمد می‌کنند، معترضند و قصد دارند با توسل به مراجع قانونی بازیکن پرسپولیس را مجبور به تخلیه آپارتمان فوق و کوچ از منطقه کنند!

۱۳۹۲/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...