نسخه چاپی

غفوری فرد هم وارد لیست اصلاح طلبان شد

عکس خبري -غفوري فرد هم وارد ليست اصلاح طلبان شد

مصطفی كواكبیان در گفت‌وگویی برای مرحله دوم انتخابات مجلس نهم اسامی نامزدهای جبهه مردم سالاری در تهران و حزب مردم سالاری در شهرستان‌ها را اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری برای مرحله دوم انتخابات مجلس نهم اسامی نامزدهای جبهه مردم سالاری در تهران و حزب مردم سالاری در شهرستان‌ها را اعلام کرد.

وی از حضور گسترده مردم فهیم ایران در مرحله اول انتخابات مجلس نهم و همچنین از کسانی که به نامزدهای مورد حمایت جبهه و حزب مردم سالاری رای دادند تقدیر و تشکر کرد و با تبریک 9 اردیبهشت روز شوراها به اعضای شوراهای اسلامی سراسر کشور و 11 اردیبهشت روز کارگر به قشر شریف وزحمتکش کارگر و 12 اردیبهشت روز معلم به فرهنگیان عزیز ایران، تقارن این روزها را با هفته تبلیغات انتخاباتی مرحله دوم مجلس نهم به فال نیک گرفته و اظهار امیدواری کرد که مجلس نهم در خدمت به شوراها و کارگران و معلمان اهتمام ویژه‌ای را مبذول نماید.

کواکبیان از لیست چهار نفری این جبهه در تهران خبر داد و گفت: سرکار خانم مهندس جلودار زاده و آقایان علیرضا محجوب،‌ علی مطهری و حسن غفوری‌فرد جبهه مردم سالاری در تهران هستند.

دبیر کل حزب مردم سالاری همچنین از لیست اسامی این حزب در حوزه‌های انتخابیه شهرهای مختلف گفت: آقایان داریوش قنبری از حوزه انتخابیه ایلام، علی محمد احمدی از حوزه انتخابیه دهلران، علی آجودان زاده از حوزه انتخابیه تبریز، سالار مرادی از حوزه انتخابیه سنندج، سید حسن دهدشتی از حوزه انتخابیه آبادان، جهانبخش امینی از حوزه انتخابیه کرمانشاه، مرتضی فضعلی از حوزه انتخابیه تویسرکان و بهمن محمدیاری از حوزه انتخابیه طالش مورد حمایت حزب مردم سالاری هستند.

۱۳۹۱/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...