نسخه چاپی

بودجه بی بی سی در حساب شبكه من و تو

یكی از راههای تاثیر گذاری بر مخاطب فیلم های مستند است كه بیشتر شبكه های ضد انقلاب برای ساخت مستند های تاثیر گذار در حال رقابت هستند. اما این روزها بین دو شبكه "من و تو" و" بی بی سی فارسی" بر سر همین مسئله درگیری داخلی در گرفته است.


به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، بنگاه خبر پراکنی تحت حمایت ملکه انگلیس تصمیم گرفته است بخش اعظم بودجه مستند سازی اجتماعی را از شبکه "بی بی سی فارسی" به شبکه "من و تو" انتقال دهد که این تصمیم باعث خشم و تعجب مسئولان شبکه بی بی سی فارسی شده است.

درگیری مدیران رده بالا تاجایی به پیش رفته است که یکی از خبرنگاران بی بی سی فارسی در فضای مجازی در مسنجرش لب به سخن گشوده و به شبکه من و تو و کمپانی اداره کننده آن فحاشی کرده است.

آن چه که از درگیری های این دو شبکه ضد انقلاب کاملا بیانگر این حقیقت است که روند موجود بین این دو شبکه دور از عالم حرفه ای بوده و قابل درک نیست. پیش تر مسئولان رده بالای شبکه بی بی سی تصمیم گرفته بودند تا بیشتر ازگذشته مستند های سیاسی تولید کنند و شبکه من و تو این روزها سرگرم ساختن مستند های اجتماعی تاریخی برای سنین متختلف با اهداف استعماری انگلیس است.

۱۳۹۱/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...