نسخه چاپی

چك پول تقلبی در خودپرداز یك بانك

با وجود این كه مدیران بانكی مكرر اعلام كرده اند امكان قراردادن چك پول تقلبی در خودپردازها وجود ندارد، امروز این اتفاق در یكی از خودپردازها رخ داد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، صبح امروز یکی از کاربران مشرق با مراجعه به خودپرداز بانك تجارت در يكي از شعب كرج، يك‌صد هزار تومان پول دريافت كرده كه به ازاي پنجاه هزار تومان آن يك فقره چك پول به این شخص توسط خودپرداز داده شد. این شخص پس از مراجعه به فروشگاهي براي خريد، فروشنده به او گفت :كه اين چك پول تقلبی است. با مراجعه به شعبه همان بانك، ‌متصدي بانك نيز اين موضوع را تاييد و چك پول را سوراخ كرد. نكته قابل توجه اين است كه اين چك پول نه تنها در دستگاه خودپرداز بود، بلكه مهر بانك صادر كننده نيز پشت آن وجود دارد. اين چك پول با شماره سريال 06/673111/871279 مهر بانك پاسارگاد شعبه پيروزي با كد 253 را دارد. با اين وجود متصدي بانك از قبول اين كه اين چك پول در خودپرداز بوده خودداري كرد و فقط لاشه چك پول را در اختيار این شخص گذاشت.


159400_773.jpg


سوال اينجاست كه متصدي پركردن مخزن خودپرداز آيا پيش از آن متوجه تقلبي بودن چك پول نشده است؟ در اين صورت چرا اين چك پول در خودپرداز قرار گرفته است؟سوال دیگر اینکه این شخص باید برای رسیدگی کار خود به کجا باید مراجعه کند ؟امیدواریم بانک مورد نظر جواب قانع کننده ای برای این شهروند عزیز داشته باشد ؟

۱۳۹۱/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...