نسخه چاپی

تاخیر سه روزه یك پرواز!

پرواز ساعت 8:50 صبح جمعه - 20 دی - كه قرار بود توسط شركت هواپیمایی ایران‌ایر زائران ایرانی عتبات عالیات را از نجف به كرمان منتقل كند با تاخیر سه روزه ساعت 3 بامداد - 23 دی - در فرودگاه امام‌ خمینی (ره) زمین نشست كه مسافرانش به نشانه اعتراض، دو ساعت و نیم هواپیما را ترك نكردند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: پرواز ساعت 8:50 صبح جمعه - 20 دی - که قرار بود توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر زائران ایرانی عتبات عالیات را از نجف به کرمان منتقل کند با تاخیر سه روزه ساعت 3 بامداد - 23 دی - در فرودگاه امام‌ خمینی (ره) زمین نشست که مسافرانش به نشانه اعتراض، دو ساعت و نیم هواپیما را ترک نکردند.

شاهرخ نوش‌آبادی، مدیرکل روابط روابط عمومی ایران‌ایر در این باره گفت: پرواز صبح جمعه زائران به دلیل شرایط جوی نامناسب نجف کنسل شد و برای اخذ مجوز مجدد این پرواز شرکت هما تمام تلاش خود را انجام داد و بعد از 48 ساعت و گذراندن مراحل اداری مورد نیاز توانست مجوز پرواز مجدد را دریافت کند.

وی افزود: این پرواز بامداد انجام شد اما به دلیل شرایط آب و هوایی نامناسب کرمان به مقصد تهران انجام شد و در فرودگاه امام به زمین نشست.

در این باره مهدی تربتی، یکی از مسافران این پرواز به ایسنا گفت: پرواز ما بعد از سه روز تاخیر قرار بود 22:45 شب گذشته انجام شود که با چند ساعت تاخیر ساعت یک بامداد انجام شد و ساعت 3 بامداد به تهران رسید اما پس از نشستن هواپیما در فرودگاه، مسافران به نشانه اعتراض دو ساعت و نیم هواپیما را ترک نکردند.

وی با بیان اینکه مسافران این پرواز حدود 240 نفر بودند، افزود: اکنون مسافران در فرودگاه امام هستند تا تکلیفشان مشخص شود که چگونه باید به کرمان سفر کنند.

۱۳۹۲/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...