نسخه چاپی

حمله تند علی كریمی به رویانیان

هافبك تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: امروز كاری می‌كنم می‌كنم كه دیگر یكسری افراد جرأت پیدا نكنند كه حتی اسم من را بیاورند.

به گزارش نما به نقل از فارس: علی کریمی که برای رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از او در جلسه کمیته انضباطی حاضر شده، در مورد اینکه برای اولین بار است در دنیا که یک بازیکن به باشگاه بدهکار شده، اظهار داشت: این هم از شانس ماست، متأسفانه آقایان فقط حرف می‌زنند اما امروز کار را تمام می‌کنم و یک کاری می‌کنم که دیگر جرأت نکنند اسم من را بیاورند.

وی در مورد اینکه آیا قرار است چک‌هایی را در جلسه امروز رو کند عنوان کرد: آنقدر درباره این چک‌ها صحبت کرده‌ایم که دیگر فایده ندارد، گوش‌شان از این مسائل پُر است. در مجموع من در جلسه کمیته انضباطی مدارک خود را ارائه خواهم داد و درباره این شکایت صحبت می‌کنیم. من پیگیر طلبم نبودم خودشان شکایت کردند و این مسئله را آغاز کردند. حالا هم باید تا مشخص شدن این موضوع پیش آیند.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: کمیته انضباطی محل رسیدگی به شکایات افراد است نه رسیدگی به سوءتفاهم‌ها. آنقدر شجاعت نداشتند که بخواهیم مشکل را برطرف کنیم آنها شکایت کردند و حالا کمیته انضباطی به مسئله رسیدگی می‌کند. شکایت آنها هم موجود است و امضای مدیر هم پای آن است. وقتی شجاعت ندارند چگونه پا پیش می‌گذارند. فقط بلدند هارت و پورت کنند. هیچ چیزی در واقع ندارند.

کریمی خاطرنشان کرد: این چیزی که آنها گفته‌اند هم‌اکنون بازیکنان در همین سطح طلب دارند، بازیکنانی که چند جلسه می‌خواستند تمرینات را تعطیل کنند اما به هرحال این اتفاق رخ نداد. پول‌های اضافی برای کسانی است که قراردادشان را ثبت نمی‌کنند تا چک اول‌شان پاس شود نه من که خیلی روراست جلو آمدم.

وی در مورد اینکه زمان جدایی او از پرسپولیس با نام اسطوره از کریمی یاد می‌شد اما هم‌اکنون باشگاه از او شکایت می‌کند، تصریح کرد: تمام مدارک موجود است. من پاکتی همراه خود دارم که مدارک زیادی بابت این نقل و انتقالات در دست دارم. آقایان اگر حرفی هم می‌زنند نیم‌ ساعته آن را تکذیب می‌کنند. شجاعت ندارند که حتی پای حرف خود هم بایستند. حالا امروز به جلسه کمیته انضباطی آمدیم تا با حسن‌زاده صحبت کنیم.

کریمی در مورد اینکه گفته می‌شود بدهی رویانیان در باشگاه پرسپولیس 20میلیارد است، تصریح کرد: چیزی دوبرابر این مبلغ است و بیشتر از این چیزهایی است که شما می‌گویید.

وی در مورد اینکه شفاف اعلام کند چقدر از پرسپولیس دریافت کرده خاطرنشان کرد: مبلغ قرارداد من یک میلیارد و 200میلیون تومان بود که 50تومان هم به خاطر مدیر برنامه‌هایم که دوستم بود گفتم در قراردادم بیاورند. من 600 میلیون تومان گرفتم.تمام عکس‌ها و مدارک آن هم موجود است اما این قرارداد آن چیزی نبود که در سازمان لیگ ثبت شد به علت اینکه در آن زمان مشکل سقف قرارداد وجود داشت قراردادی که در سازمان لیگ ثبت شد همان سقف بود و سایر مبالغ در قراردادهای داخلی عنوان شد. متأسفانه من به طرف خود اعتماد کردم البته این تجربه‌ای شد که دیگر از این کارها نکنم اگر هرچیزی هست روشن و شفاف در وقت معامله عنوان شود تا شکایتی پیش نیاید و این سوءتفاهم‌ها مطرح نشود.

کریمی در خصوص اینکه چقدر از این قرارداد را دریافت کرده است، تأکید کرد: من 600 میلیون تومان دریافت کرفته‌ام و از باشگاه طلب هم دارم، باید دید در جلسه امروز تکلیف چه می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه قصد دارد او را مقابل هواداران قرار دهد، گفت: چنین کاری را نمی‌توانند بکنند. اول فصل هم من می‌توانستم از باشگاه شکایت کنم

۱۳۹۲/۱۰/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...