نسخه چاپی

نصب تصاویر پادشاه عربستان در خیابان‌های بیروت + عكس

عکس خبري -نصب تصاوير پادشاه عربستان در خيابان‌هاي بيروت + عکس

جریان المستقبل لبنان وابسته به "سعد حریری" در اقدامی عجیب تصاویری در تجلیل از شاه سعودی در خیابان‌های بیروت نصب كرده است.

به گزارش نما به نقل از مشرق پایتخت لبنان طی یک ماه گذشته شاهد انفجارهای تروریستی پی‌در‌پی بر ضد مواضع جمهوری اسلامی، مقاومت و اهداف دیگر بوده است و ارتباط عوامل این انفجارها به دشمنان منطقه‌ای مقاومت نیز آشکار شده است. آخرین شاهد این ادعا، ماجد الماجد تروریست سعودی و هدایت‌کننده انفجارهای بیروت بود که در لبنان به دام ارتش این کشور افتاد اما به طرز مشکوکی پیش از بازجویی به قتل رسید.

با وجود روشن شدن طرح بندر بن سلطان برای ایجاد آتش فتنه در عراق و لبنان، جریان المستقبل وابسته به سعد حریری نخست‌وزیر سابق لبنان و از رهبران ائتلاف 14 مارس، در اقدامی عجیب بنرهایی در تجلیل از شاه سعودی در خیابان‌های بیروت نصب کرده است. ائتلاف 14 مارس و جریان المستقبل از جمله جریان‌های مورد حمایت آل‌سعود در داخل لبنان برای مقابله با حزب‌الله لبنان است که تا کنون تلاش‌ بسیاری برای خلع سلاح مقاومت کرده است.

در بنرهای نصب شده از سوی این جریان نزدیک به غرب و مخالف سلاح مقاومت، از شاه سعودی با عناوینی چون "پادشاه خوبی‌ها - کشور خوبی‌ها" از کمک تفرقه افکنانه آل سعود به ارتش لبنان که با هدف تضعیف مقاومت صورت گرفته است، تجلیل و قدردانی شده است. عربستان قرار است طی یک ماه آینده کمکی به ارزش 3 میلیارد دلار در قالب تجهیزات نظامی از قبیل بالگرد، به ارتش لبنان تحویل دهد.

۱۳۹۲/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...