نسخه چاپی

تغییر قواعد بازی در شهر آورد بعدی!

عکس خبري -تغيير قواعد بازي در شهر آورد بعدي!

قبل از بازی به مربیان و بازیكنان تاكید كنند كه به مالكیت توپ، شوت به سمت دروازه، حركات ورزشهای رزمی، حمله به سمت داور و فریاد كشیدن و سایر موارد جنبی، هیچ امتیازی تعلق نمیگیرد و كمافی السابق تیمی برنده است كه توپ را وارد دروازه حریف كند.

 نما :این ماجرای شهر آورد و گل نزدن بازیکنان میلیاردی هم برای خودش سریالی شده است. ملت دو کیلو تخمه میخرند و با اهل و عیال و سایر اقوام پای جعبه جادویی 90 دقیقه حرص میخوردند و پوست تخمه را روی در و دیوار میپاشند، دست آخر هم مربیان به موقعیتهای نداشته و خلق نشده میبالند. هر چند در این دوره زمانه ارایه نظرات کارشناسی و تحلیلی نیاز به سواد و تخصص آن چنانی ندارد و هر کس با یک دست کت و شلوار و یک دستگاه لپ تاپ میتواند فراتر از دیپلمش حتی در رسانه ملی، به عنوان کارشناس اظهار فضل کند، ولی ما استثنائا در زمینه فوتبال چند عکس ورزشی و مختصر تجاربی داریم و اگر در سطح بین المللی، ملی، استانی، شهرستانی، باشگاهی، آموزشگاهی و حتی رقابتهای بین کلاسی دهه فجر دستی بر آتش نداشتهایم ولی لااقل خاکستر گل کوچک محلات را لمس کردهایم و با عباس، امیر و علی خدا بیامرز و سایر بر و بچههای محل بارها و بارها در مسابقات گل کوچیک محله خودمان قدرتمان را به رخ حریفان کشیدهایم و عرض اندام کردهایم.
فلذا عیار رهنمودهایمان وقتی از جنس فوتبال باشد، تومنی هفت صنار با سایر عرایضمان توفیر دارد. به همین منظور برای آب کردن یخ فوتبال علی اصغری که هر از گاهی تحت عنوان شهر آورد بزرگ پایتخت، به خلق الله قالب میشود، نکاتی ایراد میکنیم:
 الف-  دعوت از تیم گل بال: هر چند رسم شده قبل از شهرآورد دوستان انجمن کوچولوها، شمهای از فوتبال را به نمایش میگذارند ولی پیشنهاد میشود قبل از این مسابقه یا بین دو نیمه بر و بچه های تیم گلبال که بارها باعث سرافرازی و افتخار آفریدند ،بیایند و با چشم دل، چند گل به این دروازههای 7 متری بزنند تا شاید چشم برخی بازیکنان میلیاردی به جمال دروازهها روشن شود. ب-  تغییر ساختار: معمولا در فوتبال رسم است برخی کشورهای صاحب سبک، یک سیستم جدید را در فوتبال ارائه میکنند؛ بعد فیفا با توجه به کارآیی سیستم آن را میپذیرد. نظیر تغییر امتیاز هر بازی از دو به سه یا نصب دوربین روی دروازهها و ... پیشنهاد میشود به منظور احترام به تماشاگران میلیونی، در بازیهای مهم و حیثیتی نظیر شهر آورد، ابعاد دروازهها را کمی بزرگتر کنند تا شاید یکی از آن توپهایی که سمت باقالیها می رود، داخل دروازه برود. پ-  توجیه بازیکنان و مربیان: قبل از بازی به مربیان و بازیکنان تاکید کنند که به مالکیت توپ، شوت به سمت دروازه، حرکات ورزشهای رزمی، حمله به سمت داور و فریاد کشیدن و سایر موارد جنبی، هیچ امتیازی تعلق نمیگیرد و کمافی السابق تیمی برنده است که توپ را وارد دروازه حریف کند.
نویسنده:علیرضا حاجی میرزابابا

۱۳۹۲/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...