نسخه چاپی

چرا مردم و مجلس برای تیم مذاكره كننده هسته‌ای نامحرم هستند؟

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینكه اخیرا رویكردی در برخی از رگه‌های دولت مشاهده می‌شود كه سرانجام به دیكتاتوری ختم خواهد شد گفت: مردم جواب این غرور و خودبرتربینی‌ها را خواهند داد.

به گزارش نما؛ مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز دوشنبه طی اخطاری با استناد به اصل 84 قانون اساسی گفت: نمایندگان می‌توانند در مسائل خارجی و داخلی اظهار نظر کنند.
وی افزود: مشاور ارشد رئیس‌جمهور و رئیس حوزه مشاوران رئیس دولت که جزو خانواده ایثارگر و برادر شهید است اخیرا مطالبی را عنوان کردند به طوری که گفته‌اند کسانی که به روحانی رای ندادند به دنبال قانون نبوده و از قانون شکنان حمایت کرده‌اند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: به نظر این تعبیر، تعبیر خیلی خاصی بود که جامعه رسانه به راحتی از کنار آن گذشتند چراکه یک توهین به شعور ملت ایران بود.
نماینده تهران ادامه داد: مردم جواب این خودبرتربینی‌ها را خواهند داد همانطور که در سال 84 و 88 جواب آن را دادند، همانطور که در انتخابات مجلس هفتم، هشتم و نهم جواب آن را دادند، همانطور که در انتخابات دور دوم، سوم و چهارم شورای اسلامی شهر و روستا جواب آن را دادند.
نماینده تهران تاکید کرد: این رویکرد که اخیرا در برخی از رگه‌های دولت مشاهده می‌شود سرانجام به یک دیکتاتوری ختم خواهد شد.
وی افزود: این رگه‌هایی بود که در برخورد با منتقدان توافق ژنو می‌بینیم، رگه هایی که در عزل و نصب‌های گسترده و بعضا بدون ضابطه و سیاسی می‌بینیم، رگه‌هایی در اظهارنظری مبنی بر انحلال مجلس دیده می‌شود، رگه‌هایی مبنی براینکه لبوفروش و راننده تاکسی اجازه اظهارنظر راجع به مسائل مهم کشور را ندارد، می‌بینیم، رگه‌هایی در تشکیل مجلس یک دست و به عبارتی تشکیل پارلمانی با وکیل‌الدوله‌ها می‌بینیم.
بذرپاش اظهار داشت: جا دارد رئیس‌جمهور نسبت به این موضوع به همکاران خود تذکر دهد.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در بخش دیگر اخطار خود گفت: چرا مردم و مجلس برای تیم مذاکره کننده هسته‌ای نامحرم هستند.
وی افزود: همانطور که دولتمردان آمریکا به سنا اطمینان دارند دولتمردان ما نیز باید به مجلس و نمایندگان آنها اعتماد داشته باشند.

۱۳۹۲/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...