نسخه چاپی

كمیسیون تلفیق عصر امروز جلسه فوق‌العاده تشكیل می‌دهد

عکس خبري -کميسيون تلفيق عصر امروز جلسه فوق‌العاده تشکيل مي‌دهد

عضو كمیسیون تلفیق بودجه 93 در مجلس، از تشكیل جلسه فوق‌العاده این كمیسیون در عصر امروز خبر داد و گفت: تبصره هدفمندی یارانه‌ها تا پایان هفته تقدیم مجلس می‌شود.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران،علی‌محمد احمدی نماینده مردم دهلران، دره‌شهر و آبدانان در مجلس با بیان اینکه جلسات کمیسیون تلفیق مانند جلسات گذشته، امروز نیز در دو شیفت کاری تشکیل می‌شود، گفت: با توجه به تعطیلات چند روز اخیر، کمیسیون تلفیق بودجه 93علاوه بر جلسات صبح و عصر، جلسه فوق‌العاده‌ای نیز تشکیل خواهد داد.
وی در ادامه افزود: در جلسه اخیر کمیسیون تلفیق در چهارشنبه گذشته، توافق شد این‌ جلسه فوق‌العاده بعد از جلسه عصر این کمیسیون و از ساعت 19 الی 21 برگزار شود.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 93 با بیان اینکه، هفته جاری، مهلت کمیسیون تلفیق برای بررسی بودجه 93 به پایان می‌رسد، اظهار داشت: اگر کار بررسی بودجه پیشنهادی دولت در کمیسیون تلفیق به سرعت پیش برود، نیازی به تمدید مهلت کمیسیون تلفیق نخواهد بود.
احمدی همچنین درباره زمان ارائه تبصره هدفمندی از سوی دولت، گفت: طبق وعده دولت، تبصره هدفمندی تا پایان هفته تقدیم کمیسیون تلفیق خواهد شد، چراکه این تبصره جزئی از لایحه بودجه است.


۱۳۹۲/۱۰/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...