نسخه چاپی

طرح هر خانواده ایرانی + 1 آغاز به كار كرد

برای اولین بار در كشور طرح هر خانواده ایرانی + 1 به صورت ملی آغاز به كار كرد.

به گزارش نما؛ در راستای تأسی به پیامبر رحمت (صلی الله علیه و آله و سلم) و عمل به تأکیدات فراوان ایشان و ائمه معصومین علیهم السلام مبنی بر تلاش همه پیروان راستین دین مبین اسلام برای سرپرستی ایتام، دبیرخانه طرح ملی احسان ماندگار در طرحی منحصر به فرد با نام "هر خانواده ایرانی + 1" اقدام به تأمین هزینه های آتیه کودکان یتیم بی بضاعت (شامل تأمین هزینه مسکن، تحصیل، ازدواج و اشتغال) با مشارکت عموم شهروندان ایران اسلامی نموده است.
ویژگی این طرح کم کردن یا برطرف کردن دغدغه ذهنی ایتام کشور و متولیان آنها نسبت به آینده شان با استفاده از مشارکت همه مردم می باشد.
در این طرح هر خانواده ایرانی با پرداخت ماهیانه حداقل 30.000 تومان علاوه بر اینکه خود را تحت پوشش خدمات بیمه عمر و تأمین آتیه قرار می دهد، بین %20 تا %100 سرمایه بیمه عمر و تأمین آتیه خود را به تأمین هزینه های ازدواج، اشتغال، تحصیل و یا مسکن یکی از ایتام ایران اسلامی اختصاص می دهد.
تفاوت عمده طرح هر خانواده ایرانی + 1 با سایر طرح های خیریه در نگرش آینده نگرانه آن است. بدین نحو که در این طرح افراد هزینه های اساسی و ضروری زندگی ایتام شامل: ازدواج، اشتغال، مسکن و تحصیل ایشان را عهده دار می گردند که این امر گامی است بسیار ارزشمند در جهت تحقق حکومت عدالت گستر مهدوی (عج) . ان شاء الله.
علاقه مندان جهت عضویت در این طرح می توانند با یکی از روش های ذیل به عضویت طرح در آیند:

1-ارسال عدد 2 به سامانه پیامک 5000293030
2-مراجعه به سایت دبیرخانه طرح ملی احسان ماندگار به نشانی
www.ehsanemandegar.com/aytam.html
3- تماس با دبیرخانه طرح ملی احسان ماندگار به شماره تلفن: 8468898-0511

۱۳۹۲/۱۰/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...