نسخه چاپی

داستان زنانی كه باعث دلخوری گوندش از ضراب شدند

رضا ضراب برای جلب رضایت و همكاری با مقامات دوبی و برای پیشبرد فعالیتهای تجاری اش با این مقامات، اقدام به نقل و انتقال زنان بدكاره كرده است.

به گزارش نما به نقل از سرویس حوادث جام نیوز، رضا ضراب برای جلب رضایت و همکاری با مقامات دوبی و برای پیشبرد فعالیتهای تجاری اش با این مقامات، اقدام به نقل و انتقال زنان بدکاره کرده است.


ابرو گوندش پس از بازداشت شدن همسرش رضا ضراب در چهارچوب عملیات فساد مالی و پولشویی در تاریخ ۱۷ دسامبر، در هر فرصتی به دیدار همسرش در زندان متریس در استانبول می رفت.

ولی گزارشات دریافتی حاکیست پس از انتشار نوار صوتی مربوط به شنودهای تلفنی پلیس مبنی بر تجارت فحشا توسط رضا ضراب در دوبی، این خواننده دیگر به دیدار همسرش در زندان نمی رود.



بر اساس شنودهای تلفنی پلیس، رضا ضراب برای جلب رضایت و همکاری با مقامات دوبی و برای پیشبرد فعالیتهای تجاری اش با این مقامات، اقدام به نقل و انتقال زنان بدکاره کرده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی تی ارتی، ابرو قبل از افشای فساد اخلاقی شوهرش در آخرین بیانات خود در این رابطه گفته بود "روزی که با رضا ضراب ازدواج کردم به هم قول دادیم که در روزهای تلخ و شیرین زندگی در کنار هم باشیم. او پدر فرزندم است و نمیخواهم دخترم از این وضعیت لطمه ببیند."



نکته مهم اینجاست که آیا ابرو پس از تمامی این ماجراها از رضا ضراب جدا خواهد شد یا خیر؟

۱۳۹۲/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...