نسخه چاپی

دشمن سعی دارد تهدیدات خود را عملی كند

عکس خبري -دشمن سعي دارد تهديدات خود را عملي کند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: غربی‌ها با مشاهده مشاركت مردم در صحنه‌های مختلف باید به خود بیایند و دست از تهدیدهای تكراری و نخ‌نما شده‌ خود بردارند.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی" درباره بازتاب گسترده حضور مردم در جشن سی‌وپنجمین سالروز انقلاب اسلامی اظهار داشت:‌ ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون همیشه مورد تهدید دشمنان بودند.
وی با بیان اینکه دشمنان از هر طریقی سعی در عملیاتی کردن تهدیدهای خود علیه ایران را دارند، گفت: ورود آمریکایی‌ها به طبس، کودتای نوژه و حمله به افغانستان و عراق با هدف محاصره انقلاب اسلامی ایران از جمله برنامه‌های آنها در این چند سال اخیر با برنامه‌ریزی بوده است.
عضو جامعه روحانیت مبارز به اراده قوی و عزم راسخ ملت ایران در تمامی صحنه‌های سیاسی و انقلابی اشاره و تصریح کرد: شناخت از دشمن و درک درست از توطئه‌های آنان از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بود و اینکه مردم ایران همیشه به صداقت و پاکی نفس مقام ولایت در زمان "امام خمینی (ره)" و "مقام معظم رهبری" اعتقاد راسخ داشته و دارند، لذا در همه حال دعوتشان را در عرصه‌های محتلف لبیک می‌گویند.
وی به اهداف دشمنان در اعمال تحریم و تهدید علیه ایران اشاره و خاطرنشان کرد: اراده دشمن بر نابودی ما و اراده خداوند بر بقا، استحکام، عزت و مصلحت کشورمان است و خداوند متعال در همه حال از دانشمندان، رزمندگان، مردم، بسیجیان، ارتش و جامعه ما که بهترین‌ها در کشور و دنیا هستند، پشتیبانی و حمایت می‌کند.
عضو جامعه روحانیت مبارز با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: هوشیاری، علم، دانش ملت در همه حال قابل تقدیر و شکرگزاری است و اینکه درنهایت این حرکت پرشور برای دشمنان یأس‌آور و برای دوستان افتخارآفرین بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی به پذیرش اصل انقلاب اسلامی در نزد ایرانیان اشاره و تاکید کرد: طبیعتا اختلاف در شیوه حفظ انقلاب اسلامی با وجود اعتقاد به اصل انقلاب وجود دارد اما با این حال مشروعیت و وحدت نظام نشان می‌دهد که این جامعه نه تهدید آنان‌ را از حرکت اصلی منحرف و نه تحریم آنها را از حرکت رو به جلو متوقف می‌سازد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: غربی‌ها با مشاهده مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف باید به خود بیایند و دست از تهدیدهای تکراری و نخ‌نما شده‌ بردارند چرا که جامعه اسلامی ایران با داشتن رهبری آگاه، مدیر و مدبر تمامی نقشه‌های آنها نقش برآب می‌کند و به عنوان بالنده‌ترین و باشکوه‌ترین نظام جمهوری در جهان شناخته شده است.

۱۳۹۲/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...