نسخه چاپی

در عصبانیت خود بمیرید كه ما برای شما ارزش قائل نیستیم

عکس خبري -در عصبانيت خود بميريد که ما براي شما ارزش قائل نيستيم

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینكه حضور مردم در 22 بهمن امسال حجت را بر همگان تمام كرد، گفت: كسانی كه در داخل كشور با بددلی، شك و تردید نسبت به حضور پرشور مردم در جشن انقلاب به راه انداختند، بار دیگر در رسیدن به اهدافشان ناكام شدند.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، "آیت‌الله محسن حیدری" نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری درباره بازتاب گسترده حضور مردم در جشن سی‌و پنجمین سالروز انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور مردم در 22 بهمن امسال حجت را بر همگان تمام کرد.
وی افزود: کسانی که در داخل کشور با بددلی، شک و تردید را نسبت به حضور پرشور مردم در جشن انقلاب به راه انداختند و یا دشمنانی که با چنگ و دندان به اهانت علیه مردم ایران پرداختند تا مردم را از حضور در جشن انقلابشان بازدارند، بار دیگر در رسیدن به اهدافشان ناکام شدند.
آیت‌الله حیدری به خشم نتانیاهو بعد از سخنان رئیس‌جمهوری کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و افزود: دشمنان با مشاهده غیرت ملت و سخنان صریح رئیس‌جمهور ایران از خودبی‌خود و برخشم و عصبانیتشان افزوده می‌شود.
وی با اشاره به آیه‌ "وَلَن تَرْضَى عَنكَ الْيَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ" تصریح کرد: یهودیان و نصاریان از مسلمانان راضی نمی‌شوند مگر اینکه آنان دست از آرمان‌های خود بردارند و صددرصد تابع و سرسپرده آنها(یهودیان) شوند.
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ملت مسلمان ایران در همه حال بر اساس دستور قرآنی مبنی بر "قل موتو بغيضكم..." عمل می‌کنند و به آنها می‌گویند در عصبانیت خود بمیرید که ما برای شما ارزش قائل نیستیم.

۱۳۹۲/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...