نسخه چاپی

بیژن نوباوه:

نامه آشنا به ضرغامی با امضای شورای نظارت خلاف قانون است

عکس خبري -نامه آشنا به ضرغامي با امضاي شوراي نظارت خلاف قانون است

دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما نامه مشاور فرهنگی رئیس جمهور به آقای مهندس ضرغامی هیچگونه ارتباطی با شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما ندارد .

به گزارش نما؛ بیژن نوباوه وطن دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما با اشاره به نامه حسام‌الدین آشنا به عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما که طی آن به انعکاس تصاویر فردی منسوب به رئیس‌جمهور اعتراض شده است، اظهار داشت: این موضوع هیچ‌گاه در شورای نظارت مطرح نشده و آقای آشنا این نامه را با مسئولیت عضویت در شورای نظارت ارسال نکرده است.
وی افزود‌: بر‌اساس قانون تمامی نامه‌های شورای نظارت بطور رسمی از سوی ریاست محترم شورا و در مواردی با امضای دبیر شورا تهیه و ارسال می‌شود‌.
نوباوه اضافه کرد: ارسال نامه هر یک از اعضای شورا به هر نهاد و یا سازمان دولتی و غیره که در آن عضویت اعضای محترم در شورای نظارت قید شده باشد، هیچگونه وجاهت قانونی ندارد و خلاف مقررات است‌.
در نامه حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صدا و سیما به عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما، پخش خبری مبنی بر حضور مشاور رئیس‌‌جمهور (محمود سریع‌القلم) با پوشش غربی در اجلاس داووس «اشاعه اکاذیب» خوانده شده و از رئیس صدا و سیما خواسته شده است این رویه را اصلاح کند. آقای آشنا در بخشی از این نامه آورده است: از آنجا که بارها به صورت شفاهی و کتبی به آن سازمان محترم تذکر داده شده است انتصابات ریاست محترم جمهوری صرفا از طریق سایت رسمی دفتر ریاست جمهوری اعلام می شود، اصرار بر خلق مشاور و سپس همراه کردن وی با هیات همراه رییس جمهور در داووس و در نهایت نقد پوشش ایشان را نمی توان اشتباهی عادی تلقی کرد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...