نسخه چاپی

بازیكنان بزرگ هم با قلعه‌نویی می‌روند!

رد پیشنهاد پنج میلیاردی عقلانی به نظر نمی‌رسد پس مربی استقلال شاید اولین نفر در فهرست جدایی‌های این تیم باشد و در پی آن بازیكنان بزرگ هم با قلعه‌نویی می‌روند.

به گزارش نقل به نقل از ایران ورزشی ، «تقدیر از امیر قلعه‌نویی در کیش» اما این تقدیر از جانب شرکت پدیده مشهد صورت گرفت! در وهله اول این مراسم تقدیر و تشکر کاملا طبیعی به نظر می‌رسید.

استقلالی‌ها در کیش حضور داشتند و امیر قلعه‌نویی هم مربی اسم و رسم‌داری است، پس افتتاح پروژه بزرگی در شهر پدیده را به او می‌سپارند تا در بحث تبلیغاتی برنده شوند اما این صورت ظاهری قضیه بود و در پشت این مراسم تفکری وجود دارد که شاید فوتبالی‌ها از آن بی‌خبر باشند.

بد نیست کمی به عقب برگردیم و اشاره‌ای داشته باشیم به گزارشی که پیش از این در مورد پیشنهاد آقای میلیاردر به امیر قلعه‌نویی و سیدمهدی رحمتی منتشر کردیم.

این فرد در سر خود برای برنامه‌های آتی تیم پدیده مشهد تفکری دارد که از لحاظ او امیر قلعه‌نویی و چند بازیکن استقلال می‌توانند برنامه‌هایش را اجرایی کنند به همین خاطر هم قبل از صعود پدیده به لیگ برتر به سراغ سرمربی و کاپیتان استقلال رفته‌اند و رقم نجومی که به این دو نفر پیشنهاد داده‌اند باعث شده تا قلعه‌نویی و رحمتی در فکر جدایی از استقلال باشند.

وقتی این شایعات رنگ حقیقت به خود می‌گیرد که حضور استقلالی‌ها مصادف می‌شود با افتتاح پروژه‌ای از سوی مسوولان شرکت! استقلالی‌ها به کیش سفر می‌کنند و در تاریخ 24 بهمن‌ماه میهمان مسوولان پروژه پدیده کیش هستند.

در صف اول امیر قلعه‌نویی قرار دارد؛ مربی که بنا به خواسته این افراد به روی سن می‌رود و جایزه می‌گیرد، بازیکنان لحظه به لحظه مراسم را زیر نظر دارند و می‌دانند که برگزاری چنین مراسمی بی‌ربط به آینده فوتبالی آقای مربی نیست. دانه درشت‌های این تیم هم پیش از این در جریان تمام ماجرا قرار گرفته‌اند.

رقم پیشنهادی پدیده مشهد چیزی نزدیک به پنج میلیارد است؛ پولی که سرمربی و بازیکنان استقلال را بیشتر وسوسه می‌کند. چندین بازیکن در تیررس روسای پدیده هستند و می‌توانند اولین پیشنهاد خود را از این تیم مشهدی دریافت کنند.

علاوه بر قلعه‌نویی و رحمتی که جلوتر پیشنهاد خود را دریافت کرده‌اند گزینه‌هایی مثل آندو و صادقی هم می‌توانند در فهرست این تیم مشهدی باشند و این مساله می‌تواند زنگ خطری باشد برای آقای رییس.

رد پیشنهاد پنج میلیاردی عقلانی به نظر نمی‌رسد پس مربی استقلال شاید اولین نفر در فهرست جدایی‌های این تیم باشد و در پی آن بازیکنان بزرگ هم با قلعه‌نویی می‌روند.

کابوس جدایی دانه درشت‌های استقلال برای فتح الله زاده که سال پردردسری را پشت سر گذاشت می‌تواند اولین نگرانی او برای فصل آتی باشد و در نبود آنهایی که وزنه سنگین استقلال به‌شمار می‌روند بودن رییسی دست خالی ثمره‌ای نخواهد داشت.

مدیرعامل استقلال اگر به یقین برسد که بحث حضور قلعه‌نویی در جمع میلیاردرهای مشهدی قطعی است و در پی این جدایی بازیکنان بزرگ تیم هم استقلال را ترک می‌کنند شاید به این نتیجه برسد که رفتنش بهتر از ماندن خواهد بود!

۱۳۹۲/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...