نسخه چاپی

صدا و سیما عذرخواهی كرد

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه مسئولان صدا و سیما نسبت به موضوع پیش آمده در سریال سرزمین كهن عذرخواهی كردند گفت: نباید زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم شود.

به گزارش نما؛ به نقل ا خانه ملت، سید محمد سادات ابراهیمی توضیح داد: نباید در کشور اقدامی کرد که باعث سوءاستفاده دشمنان شود، البته معتقد بودیم که اقدام عوامل سریال درست نبوده و مجمع نمایندگان استان خوزستان پیگیری‌های لازم را خواهد داشت.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در اعتراض به توهین سریال سرزمین کهن ممکن است برخی اقدامات در شهرستان‌ها موجب خشنودی دشمن شود، البته مردم غیور بختیاری همواره از میهن خود دفاع کرده و اقدامی که موجب خشنودی دشمن شود از آنان دیده‌ نخواهد شد.
وی افزود: با توجه به عذرخواهی مسئولان صدا وسیما نباید هیچ اقدام فراقانونی صورت پذیرد و در اعتراض به این سریال اقدامات قانونی توسط نمایندگان استان خوزستان و برخی شهرستان‌های دیگر انجام خواهد شد.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اخیر تأکید کرد: حفظ وحدت ملی برای کشور اهمیت زیادی دارد، زیرا این وحدت ملی قدرت چانه‌زنی و مذاکره کشور را افزایش می‌دهد.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تصریح کرد: باید با حفظ آرامش مراجع ذی‌صلاح با خاطیان برخورد قانونی داشته باشند و موضوع را پیگیری کنند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...