نسخه چاپی

انفجار مهیب در دانشكده كلاردشت

عکس خبري -انفجار مهيب در دانشکده کلاردشت

با مشاهده شعله‌های آتش كه از در ورودی شروع شده بود وارد محوطه شدم.

به گزارش نما، انفجار مخزن گاز مرکز علمی - کاربردی گلدشت کلاردشت پنج زخمی برجای گذاشت و سه خودرو نیز در آتش سوختند.


عصر یکشنبه 27 بهمن‌ماه انفجار مهیبی بر اثر نشت گاز از مخزن گاز مایع در مرکز آموزش علمی - کاربردی گلدشت کلاردشت رخ داد و پنج مرد از 35 تا 90 درصد دچار سوختگی شدند که 4 تن از آنان حال‌شان وخیم اعلام شده است و سه خودروی پراید، هیوندا و کیا کاملاً در آتش سوختند.



مخزن 20 هزارکیلویی گاز مایع در حال تخلیه در محوطه مرکز علمی - کاربردی گلدشت بود که نشت گاز مایع از مخزن موجب پراکندگی گاز در محوطه به طول حدود 50 متر تا دروازه ورودی مرکز شد. هیچ‌یک از کسانی که در محوطه بودند انتظار چنین حادثه‌ای را نداشتند که ناگهان با انفجار مهیبی روبه‌رو شدند.



یک خبرنگار عکاس که شاهد عینی حادثه بود، گفت: با مشاهده شعله‌های آتش که از در ورودی شروع شده بود وارد محوطه شدم. مهندس بابک ادیب‌مقدم فرزند رئیس دانشگاه را دیدم که دچار سوختگی شدید شده بود.



بلافاصله مصدومان حادثه را به بیمارستان رساندیم. هرچند آتش‌نشان‌های کلاردشت و مرزن‌آباد با کمی تأخیر خود را به دانشکده رساندند ولی برای مهار آتش قبل از رسیدن آن به مخزن گاز تلاش خوبی کردند.



دکتر داوود ساروی کشیک بیمارستان حضرت قائم(عج) در این‌خصوص گفت: با شنیدن خبر آتش‌سوزی در مرکز دانشگاهی گلدشت، ستاد بحران تحت‌نظر رئیس و پرستاران بیمارستان کلاردشت تشکیل شد.

دکتر ساروی در ادامه گفت: 5 تن به نام‌های مسعود میردار، هادی قربانی‌پور - نگهبان – شهنور برارپور، محمود اصفهانی - حراست مرکز آموزشی گلدشت – و بابک ادیب‌مقدم - پسر رئیس مرکز - با 35 تا 90 درصد سوختگی به این بیمارستان انتقال داده شدند که پس از کمک‌های اولیه پزشکی، آن‌ها را به بیمارستان سوختگی ساری اعزام کردیم.


دکتر محمد سنایی بخشدار کلاردشت با تأیید این حادثه گفت: ابعاد و چگونگی حادثه با بازبینی فیلم دوربین‌های مدار بسته مرکز آموزشی در حال بررسی است که بزودی اعلام خواهد شد./ ایران

۱۳۹۲/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...