نسخه چاپی

شرط حمایت اصلاح‌طلبان از روحانی

عضو مجمع روحانیون درباره حمایت اصلاح‌طلبان در دور بعدی از روحانی گفت:‌ اگر او به وعده‌های خود پایبند بماند و آنها را عملیاتی كند، اصلاح‌طلبان در كنارش خواهند ماند.

به گزارش نما، سیدمحمد موسوی بجنوردی عضو مجمع روحانیون مبارز در گفت‌وگویی در خصوص اینکه چرا قصد کنار گذاشتن سیاست را دارید،‌گفت:‌ بنده این جمله را زمانی که افراد دیگری سر کار بودند، عصبانی شدم و گفتم؛ یعنی چه که سیاست را کنار بگذاریم.

*برادر عبدالله آدم کثیفی است اما رابطه‌اش با خاتمی و هاشمی خیلی خوب است

عضو مجمع روحانیون درباره چرایی عدم موضع‌گیری درباره مسائل مختلف جامعه، خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم نظر بدهیم. ما در ماجرای سوریه گیر کرده‌ایم. القاعده و ... این طرف هستند و رسما با شیعه بدند. الان عربستان و قطر پول بی‌حساب می‌دهند و برادر عبدالله آدم کثیفی است، اما خود عبدالله با ما به ویژه آقای خاتمی و هاشمی خیلی خوب است.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید اصلاح‌طلبان در دور بعدی از روحانی حمایت کنند یا خیر،‌گفت:‌ اگر ایشان به وعده‌های خود پایبند بماند و آنها را عملیاتی کند، اصلاح‌طلبان در کنارش خواهند ماند؛ باید دولت دلسوزان را حفظ کند و نباید آدم‌های مغرور در دولت نفوذ کنند.

موسوی بجنوردی ادامه داد: به نظر من احمدی‌نژاد رفتار مثبتی که داشت این بود که با تیم نزدیک خود هماهنگ بود و تا آخر به آنها ارادات داشت البته به درست یا نادرستی آن کاری ندارم.

این فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه اصلاح‌طلبان برای تقویت خود نباید خاتمی را رها کنند و در عین حال انسجام و تشکیلات خود را حفظ کنند، درباره مسائل اخیری که در خصوص نظارت استصوابی مطرح شده است، ادعا کرد به عقیده من امام مخالف این موضوع بود.

*علت عدم برگزاری کنگره مجمع روحانیون

سید محمد موسوی بجنوردی عضو مجمع روحانیون مبارز درباره تشکل متبوع خود و برگزاری کنگره اظهار داشت: مجمع روحانیون مبارز به عنوان یک تشکل سیاسی در وزارت کشور ثبت شده است.

وی درباره اینکه چرا مجمع روحانیون کنگره برگزار نمی‌کند، گفت: شرایط برای ما فراهم نبوده و مشکلاتی داشتیم.

۱۳۹۲/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...