نسخه چاپی

همام آمادور جانشین لاریجانی شد

علی لاریجانی برای دیدار با هیئت پارلمانی یكی از كشورهای شركت كننده در اجلاس مجالس اسلامی، سالن اجلاس را ترك كرد و نایب رئیس نجیری او ریاست این نشست را برعهده گرفت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی لاریجانی رئیس اتحادیه مجالس عضو همکاری‌های اسلامی که از جلسه صبح امروز این اجلاس ریاست آن را برعهده دارد، دقایقی پیش سالن برگزاری نشست را برای دیدار با یکی از هیئت‌های پارلمانی ترک کرد.

پس از ترک سالن توسط علی لاریجانی، "همام آمادور" یکی از اعضای هیئت پارلمانی نیجر که نایب رئیس علی لاریجانی بود، ریاست نشست را برعهده گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ترک جلسه طی سخنانی خطاب به میهمانان این جلسه گفت: بنده باید چند دقیقه‌ای از محضرتان خداحافظی کنم، چرا که باید با یکی از میهمانان عزیز که عازم سفر هستند دیداری داشته باشم و بعد از آن برخواهم گشت.

لاریجانی از نایب رئیس نیجری خود خواست تا ریاست جلسه را برعهده بگیرد.

به گزارش تسنیم، ریاست اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان‌ همکاری‌های اسلامی در مراسم افتتاحیه این اتحادیه به علی لاریجانی انتقال یافت و پس از آن هیئت پارلمانی نیجر از طرف کشورهای آفریقایی و هیئت پارلمانی مغرب از سوی کشورهای عربی به عنوان نایبان علی لاریجانی انتخاب شدند.

۱۳۹۲/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...