نسخه چاپی

تقابل مدعیان و مرور خاطره‌ها در نصف جهان

به گزارش نما، در چارچوب هفته دوم از مرحله پلی‌آف مسابقات بسکتبال بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور و از گروه A این رقابت‌ها فردا دو تیم ماهان اصفهان و پتروشیمی بندرامام رو در روی هم قرار می‌گیرند. ماهان هر دو دیدار رفت و برگشت خود در مرحله دوره‌‎ای مسابقات را به پتروشیمی واگذار کرد و در واقع به نوبه خود کمک کرد تا این تیم ماهشهری مرحله نخست مسابقات را بدون باخت به پایان برساند.

ماهان اما در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف دست به کار بزرگی زد و دانشگاه آزاد مدعی را با شکست مواجه کرد و حالا در دیدار خانگی به دنبال کسب دومین پیروزی است تا خود را یک گام دیگر به نیمه نهایی لیگ برتر نزدیک‌تر کند. در هر صورت تقابل ماهان و پتروشیمی مهمترین دیدار این هفته از مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر،حداقل از گروه A است.

دیگر نماینده اصفهان یعنی ذوب‌آهن هم در این هفته برگزار کننده دیدار تعیین کننده و حساسی خواهد بود البته از این جهت که این دیدار رویارویی سرمربی این تیم با شاگردانش به حساب می‌آید. فرزاد کوهیان در این بازی خاطره‌های یکی دو سال دوری از اصفهان و مربیگری در زنجان را برای چندمین‌بار مرور می‌کند اما آنچه تمرکز بیشتر وی را معطوف به خود خواهد کرد کسب یک پیروزی دیگر است تا اینگونه احتمال صعود تیمش را خیلی بیشتر کند. بنابراین ارزش این پیروزی خیلی بیشتر از دو پیروزی است که شاگردان فعلی کوهیان در دو دیدار رفت و برگشت مقابل همیاری کسب کردند.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و همیاری زنجان از گروه B مرحله پلی‌آف مسابقات برگزار می‌شود. در دیدار این گروه مهرام در دیداری که پیش‌بینی نتیجه آن حداقل روی کاغذ خیلی راحت و ممکن است، برابر صنایع پتروشیمی صف‌آرایی می‌کند.

دانشگاه آزاد هم در این هفته از مسابقات و از گروه A مقابل هفت الماس قزوین قرار می‌گیرد. شاگردان مهران شاهین‌طبع در هفته نخست مغلوب ماهان شدند و برای اینکه شانس خود را برای صعود کمتر از این نکنند، باید برنده این بازی شوند.

برنامه دیدارهای هفته دوم مرحله پلی‌آف مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور و جدول رده‌بندی تیم‌های حاضر در هر دو گروه این مرحله از رقابت‌ها به این شرح است:

گروه A

* ماهان اصفهان - پتروشیمی بندرامام (ساعت 15 - سالن مخابرات اصفهان)
* دانشگاه آزاد تهران - هفت الماس قزوین (ساعت 16 - تالار بسکتبال آزادی)

گروه B

* صنایع پتروشیمی ماهشهر - مهرام تهران (ساعت 16 - سالن بعثت ماهشهر)
* ذوب‌آهن اصفهان - همیاری زنجان (ساعت 17 - سالن ملت اصفهان)

جدول رده‌بندی

گروه A
1- پتروشیمی بندرامام ( یک بازی، یک برد، بدون باخت، 2 امتیاز)
2- ماهان اصفهان ( یک بازی، یک برد، بدون باخت، 2 امتیاز)
3- دانشگاه آزاد تهران(یک بازی، بدون برد، یک باخت، یک امتیاز)
4- هفت الماس قزوین (یک بازی، بدون برد، یک باخت، یک امتیاز)

گروه B
1- ذوب‌آهن اصفهان ( یک بازی، یک برد، بدون باخت، 2 امتیاز)
2- مهرام تهران ( یک بازی، یک برد، بدون باخت، 2 امتیاز)
3- همیاری زنجان (یک بازی، بدون برد، یک باخت، یک امتیاز)
4- صنایع پتروشیمی ماهشهر (یک بازی، بدون برد، یک باخت، یک امتیاز)

۱۳۹۲/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...