نسخه چاپی

پرسپولیسی‌ها تصور نكنند كه قهرمانی آسان است

شاهرودی: اختلاف پروین و دایی قدیمی است اما باید كدورت‌ها را كنار بگذارند

عکس خبري -شاهرودي: اختلاف پروين و دايي قديمي است اما بايد کدورت‌ها را کنار بگذارند

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد علی پروین و علی دایی باید اختلافات و كدورت‌های قدیمی را كنار بگذارند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، رضا شاهرودی، کاپیتان پیشین پرسپولیس معتقد است که این تیم باید در ۳ بازی پایانی، دیگر نوسان دیدارهای گذشته را نداشته باشد تا به قهرمانی برسد. او در خصوص وضعیت پرسپولیس، شانس قهرمانی این تیم، اختلاف نظر علی پروین و علی دایی و مسائل دیگر به سوالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: فکر می‌کردید پرسپولیس به کورس برگردد؟

پرسپولیس زودتر از اینها می‌توانست دوباره به کورس قهرمانی برگردد. این تیم با این بازیکنان الان باید در صدر جدول قرار داشت اما حاشیه‌ها، تغییر مدیریت، اعتصاب بازیکنان و مشکلات مالی باعث شد تا نتایج بدی بگیرد. خدا را شکر که پرسپولیس برد خوبی به دست آورد و به کورس قهرمانی برگشت.

تسنیم: فکر می‌کنید پرسپولیس در ۳ بازی پایانی هم این روند را ادامه خواهد داد؟

دایی و بازیکنان باید بیشتر حواس‌شان جمع باشد و پرسپولیس دیگر نباید نوسان داشته باشد. بازی‌های پرسپولیس از استقلال و فولاد راحت‌تر است و این تیم برای قهرمانی دیگر نباید امتیاز از دست بدهد. من از پیشکسوتان پرسپولیس هم می‌خواهم که این تیم را حمایت کند.

تسنیم:‌ در مورد اختلاف دایی و پروین چه صحبتی دارید؟

این ۲ نفر از قدیم اختلاف دارند اما باید کدورت‌ها را کنار بگذارند. الان پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و اگر بخواهیم به این مسائل دامن بزنیم مطمئناً پرسپولیس ضرر خواهد کرد.

تسنیم: چند درصد احتمال می‌دهید پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود؟

به نظر من قهرمانی دور از دسترس پرسپولیس نیست اما بازیکنان و مربیان این تیم نباید تصور کنند که قهرمانی آسان است. این درست است که بازی‌های پرسپولیس نسبت به دیگر تیم‌ها راحت‌تر است اما بازیکنان و کادر فنی باید حواس‌شان جمع باشد.

تسنیم:‌ در مورد مصاحبه‌های پیروانی و گل‌محمدی علیه یکدیگر چه صحبتی دارید؟

من با افشین دوست هستم و با اخلاقش آشنایی دارم. حتماً شیطنت‌هایی صورت گرفته اما پیشکسوتان پرسپولیس نباید علیه هم مصاحبه کنند.

۱۳۹۲/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...