نسخه چاپی

مشهورترین ‎استاد كارآفرینی جهان در پایش

پروفسور پاول رینولدز از معتبرترین استادان كارآفرینی در جهان با حضور در برنامه پایش امشب مطالعات خود در زمینه كارآفرینی را تشریح می‌كند.

به گزارش نما ، «هادی شریفی» مدیر روابط عمومی برنامه پایش گفت: پروفسور رینولدز از معتبرترین استادان کارآفرینی در جهان از دانشگاه استانفورد دکتری جامعه شناسی دارد و مطالعات خود را روی تأسیس شرکت و کار آفرینی متمرکز کرده است، دکتر محمد رضا زالی رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران پروفسور رینولدز را در این برنامه همراهی می‌کند.

وی افزود: علاوه بر این دو میهمان، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران نیز با حضور در برنامه پایش این هفته، عملکرد دستگاه‌ها در مقاوم سازی اقتصاد را بررسی و توقعات اتاق بازرگانی از دستگاه‌ها با توجه به سیاست‌های کلی نظام را تشریح می‌کند.

در سؤال نظرسنجی این هفته تحقق حماسه اقتصادی با گذشت 11 ماه از سال به نظرسنجی گذاشته می‌شود.

سؤال نظرسنجی این برنامه به این شرح است : با گذشت 11 ماه از سال، آیا زمینه برای خلق حماسه اقتصادی فراهم شده است. 1. بله 2. خیر

علاقمندان به شرکت در نظرسنجی می‌توانند از ظهر روز یکشنبه 4 اسفند ماه، عدد گزینه مورد خود را به سامانه پیامکی 30000111 ارسال کنند. در پایان برنامه به 21 نفر از برندگان قرعه کشی این نظرسنجی جوایزی اهدا می‌شود.

برنامه پایش یکشنبه شب‌ها ساعت 23 از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

۱۳۹۲/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...